Η Koenigsegg, η σουηδική εταιρεία των σπάνιων υπεραυτοκινήτων, έχει ξεπουλήσει… τα πάντα.
Ο ίδιος ο Christian von Koenigsegg παραδέχεται πως δεν έχει τίποτα άλλο να πουλήσει, όλα τα μοντέλα της είναι προπωλημένα για χρόνια, με δισεκατομμυριούχους να βρίσκονται σε λίστες αναμονής σαν κοινοί θνητοί.
Το Jesko, με έως και 1.600 ίππους και τιμή μεταξύ 2,8 και 4 εκατομμυρίων ευρώ, κατασκευάστηκε σε μόλις 125 κομμάτια.
Το CC850, ένα φουτουριστικό-ρετρό αριστούργημα, εξαντλήθηκε προτού καν εμφανιστεί.
Και το «ταπεινό» Gemera, το πρώτο τετραθέσιο Koenigsegg, με 2.300 ίππους και τιμή από 2 εκατομμύρια ευρώ, έχει εξαφανιστεί!
Ο περιορισμένος αριθμός παραγωγής δεν αποτελεί απλώς στρατηγική πολυτελείας , είναι μηχανισμός δημιουργίας μύθου.
Όσο λιγότερα μοντέλα υπάρχουν, τόσο περισσότερο ανεβαίνει το κύρος της μάρκας.
Και καθώς ο von Koenigsegg απορρίπτει την ιδέα των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, υποστηρίζοντας ότι «το αυτοκίνητο πρέπει να έχει παλμό, θερμότητα και θόρυβο», ξεχωρίζει από τις τάσεις της αγοράς.
Τι έρχεται μετά; Κανείς δεν ξέρει. Αλλά ό,τι κι αν ετοιμάζει ο Christian von Koenigsegg, θα είναι κάτι που θα ανεβάσει κι άλλο τον πήχη, τόσο σε επιδόσεις όσο και σε επιθυμία.
Για τους ελάχιστους που θα αποκτήσουν ένα νέο Koenigsegg, η αναμονή δεν είναι βάσανο, είναι το εισιτήριο για έναν κόσμο απόλυτου αυτοκινητιστικού μεγαλείου.
