Την Clubsport, την πιο hardcore εκδοχή του νέου ΤΤ θα παρουσιάσει η Audi στο Woerthersee (13- 16 Μαΐου). Το πρωτότυπο θα κινείται από τον 5κύλινδρο TFSI των 2.500 κυβικών με τα δυο turbo, που επιπρόσθετα θα έχει και ένα 3ο ηλεκτρικό turbo. Έτσι η απόδοσή του αυξάνεται στα 600 άλογα και στα 650 Nm, με αποτέλεσμα το 0-100 να ολοκληρώνεται σε 3,6 δεύτερα και η τελική να φτάνει τα 310.
Ενδεικτικό είναι πως η Audi αναφέρει ότι χάρη στο ηλεκτρικό turbo τα πρώτα 16 μέτρα καλύπτονται από στάση σε μόλις 2,5 δεύτερα, όταν χωρίς το e-turbo η αντίστοιχη απόσταση είναι μόλις 6 μέτρα.
Το βάρος του Audi TT clubsport είναι σχεδόν 1.400 κιλά, 1.396 για την ακρίβεια, ενώ η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων. Οι ζάντες των 20 ιντσών συνδυάζονται με λάστιχα 275/30, ενώ τα φρένα είναι κεραμικά με δίσκους 370 χιλιοστών μπροστά.
Σε σχέση με το ΤΤ παραγωγής, το αμάξωμα του πρωτότυπου είναι 140 χιλιοστά πιο φαρδύ και ξεχωρίζει και από την ρυθμιζόμενη (χειροκίνητα) πίσω φτερούγα από CFRP, η οποία προέρχεται από το Audi Sport TT Cup.
Γιάννης Σκουφής
