Σύνδεση

Audi

ΤΟ ΝΕΟ ΜΙΚΡΟ SUV ΤΗΣ AUDI, TO Q2, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΡΤΙΟ ΣΤΗ ΓΕΝΕΥΗ ΜΕ 1.000 ΚΥΒΙΚΑ

Ο χρόνος αρχίζει σιγά σιγά να μετράει…

Ο χρόνος αρχίζει σιγά σιγά να μετράει αντίστροφα για το νέο SUV της Audi, που θα είναι και το εισαγωγικό στη γκάμα της. Πρόκειται για το Q1 ή Q2 –στη γερμανική εταιρεία ισχυρίζονται πως τελικά θα ονομάζεται Q2, παρόλο που η επωνυμία ανήκει στην Alfa Romeo- που θα δώσει το παρόν στις αρχές Μαρτίου στην έκθεση της Γενεύης.

To μήκος του αναμένεται να είναι γύρω στα 4,20 μέτρα, μικρότερο δηλαδή από το A3 Sportback αλλά με μεγαλύτερους χώρους στο εσωτερικό, σύμφωνα με τους σχεδιαστές της Audi, γεγονός που θα αντικατοπτρίζεται και στο πορτμπαγκάζ του που θα φτάνει τα 350 λίτρα.

Audi Q3

Η βάση θα είναι η εκδοχή του μεταβλητού πλαισίου MQB που χρησιμοποιείται στο 3θυρο A3, ενώ αν εδώ σημειώσει κανείς πως το Q3 δεν είναι και πολύ μεγαλύτερο θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας πως στην αντικατάστασή του, το 2018, θα μεγαλώσει οπότε θα προκύψει η επιθυμητή διαφορά.

Το Q2, ας το πούμε έτσι προκειμένου να υπάρχει η λογική αλληλουχία, θα είναι διαθέσιμο από την άνοιξη του 2016, ενώ οι τιμές του στη Γερμανία θα ξεκινούν από τις 21.000 ευρώ. Το ποσό αυτό αντιστοιχεί στην έκδοση με τον 3κύλινδρο TSI των 1.000 κυβικών που κινεί ήδη το Α1 και για την περίσταση θα αποδίδει 100 ίππους.

Audi at the 2015 Wörthersee

Ενδιαφέρον είναι πως παρά το μικρό του μέγεθος το Q2 θα έχει και τετρακίνητες εκδοχές, ενώ θα είναι το πρώτο εξ ολοκλήρου δημιούργημα του νέου αρχι-σχεδιαστή της Audi, του Mark Lichte, οπότε θα πρέπει να περιμένουμε και έναν καινούργιο προσανατολισμό σε ότι αφορά το design του.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo