Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν φέρνουν μαζί τους μια πιο καθαρή μετακίνηση αλλά και μια άλλη προσέγγιση σε ότι αφορά τη βελτίωση των συστημάτων πρόωσής τους,
Χαρακτηριστικό παράδειγμα για αυτό το e-tron της Audi, που ήταν ένα από τα πρώτα ηλεκτρικά μοντέλα της αγοράς, και λογικό είναι να υπολείπεται πλέον σε σχέση με τα πιο σύγχρονα σε ότι αφορά την αυτονομία του.
Σύμφωνα με τη γερμανικής εταιρεία λοιπόν πλέον είναι διαθέσιμη μια αναβάθμιση του λογισμικού του, η οποία θα μπορεί να γίνει στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της μάρκας, που θα αυξήσει την αυτονομία του κατά WLTP κατά 5%.
Σε απόλυτα νούμερα αυτό σημαίνει πως θα μπορεί να καλύψει επιπλέον 20 χιλιόμετρα, κάτι που προέρχεται από τη βελτίωση της λειτουργίας πολλών συστημάτων του. Με πρώτη και καλύτερη τη μπαταρία, καθώς πλέον θα είναι διαθέσιμη μεγαλύτερο ποσοστό της ενεργειακής της χωρητικότητα.
Θα μειωθεί δηλαδή αυτό που μένει ανεκμετάλλευτο για λόγους ασφαλείας και από το οποίο προκύπτει και η διαφορά μεταξύ συνολικής και πλήρως εκμεταλλεύσιμης ενεργειακής χωρητικότητας.
Ταυτόχρονα θα βελτιωθεί ο έλεγχος του εμπρός ηλεκτροκινητήρα, που ενεργοποιείται όταν χρειάζεται η τετρακίνηση, καθώς και των συστημάτων ψύξης που υπάρχουν.
