Η Audi επιχειρεί μια εντυπωσιακή στροφή φιλοσοφίας, αφήνοντας για λίγο τα βαριά, τετρακίνητα ηλεκτρικά SUV και παρουσιάζοντας το Concept C ένα ελαφρύ, πισωκίνητο κουπέ-κάμπριο που επαναφέρει στο προσκήνιο την οδηγική απόλαυση.
Το πρωτότυπο, που αποκαλύφθηκε με πλήρη σχεδιαστική ωριμότητα, δείχνει έτοιμο να περάσει στην παραγωγή το 2027. Στόχος του είναι να καλύψει το κενό ανάμεσα στην αισθητική απλότητα του TT και το σούπερ σπορ χαρακτήρα του R8. Δεν αντικαθιστά κανένα από τα δύο, αλλά ανοίγει έναν νέο δρόμο για την Audi, ένα δρόμο που θυμίζει ότι η ηλεκτροκίνηση μπορεί να έχει ψυχή.
Η σχεδίαση του Concept C ακολουθεί τη λογική του «λιγότερο είναι περισσότερο». Το αμάξωμα, με εκτεταμένη χρήση αλουμινίου, δίνει έμφαση στη μείωση βάρους και στην καθαρότητα των γραμμών, αποφεύγοντας τις υπερβολές. Η αναδιπλούμενη σκληρή οροφή επιτρέπει τη συνύπαρξη κουπέ και roadster εκδόσεων στην ίδια πλατφόρμα, χωρίς συμβιβασμούς στη στιβαρότητα ή στην αισθητική ισορροπία.
Στο εσωτερικό, η Audi επαναφέρει τα φυσικά κουμπιά και περιορίζει τη χρήση οθονών στα απολύτως απαραίτητα, σε ένα περιβάλλον που εστιάζει στον οδηγό και όχι στην τεχνολογία για την τεχνολογία.
Η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς, ενώ η μπαταρία έχει τοποθετηθεί πίσω από τα καθίσματα, μπροστά από τον πίσω άξονα -λύση που θυμίζει κλασικά κεντρομήχανα. Το χαμηλό κέντρο βάρους και η ιδανική κατανομή υπόσχονται κορυφαία αίσθηση ισορροπίας και άμεση απόκριση, χωρίς την υπερβολή της ισχύος για εντυπωσιασμό.
Αρχικά, το Concept C θα διατίθεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, όμως ήδη εξετάζονται πιο δυνατές εκδόσεις –ακόμη και τετρακίνητες quattro. Αν και η Audi δεν έχει ανακοινώσει ακόμη αριθμούς για ισχύ, βάρος ή αυτονομία, οι πληροφορίες θέλουν το πρωτότυπο να βασίζεται σε πλατφόρμα ίδια με αυτήν της επερχόμενης ηλεκτρικής Porsche 718, κάτι που εξηγεί τον καθαρά σπορ προσανατολισμό του.
Με το Concept C, η Audi δείχνει ότι η νέα εποχή των ηλεκτρικών δεν χρειάζεται απαραίτητα υπερβολή και κιλά. Αντίθετα, μπορεί να βασιστεί στη φιλοσοφία της οδηγικής ευχαρίστησης, της απλότητας και της ελαφρότητας.
Αν το μοντέλο παραγωγής ακολουθήσει πιστά τη συνταγή του πρωτοτύπου, τότε το 2027 ίσως δούμε το πρώτο ηλεκτρικό της Audi που δεν θα χρειάζεται «πρόγραμμα οδήγησης» για να σου θυμίσει γιατί αγαπήσαμε το τιμόνι.
