Η Aston Martin δοκιμάζει ήδη στο δρόμο και σε πίστα μια ειδική έκδοση της Vantage, που θα αποτελεί την κορυφαία της εκδοχή.
Οπτικά θα διαφοροποιείται από τη στάνταρ V8, κυρίως χάρη στη διαφορετική της μάσκα και το πιο έντονο ανάγλυφο του καπό, ενώ πίσω θα υπάρχουν κατά πάσα πιθανότητα τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης.
Η μεγάλη της διαφοροποίηση θα είναι όμως ο κινητήρας, καθώς αντί του bi-turbo V8 των 4.000 κυβικών εκατοστών που προέρχεται από την AMG θα υπάρχει ο V12 των 5.200 κυβικών της βρετανικής εταιρείας. Επίσης με δύο turbo και με την απόδοσή του να φτάνει τους 700 ίππους. Όσους δηλαδή αποδίδει και στη V12 Speedster που το χαρακτηριστικό της είναι η έλλειψη παρμπρίζ.
Η δωδεκακύλινδρη Aston Martin Vantage είτε θα κατασκευαστεί σε λίγες μονάδες είτε θα είναι διαθέσιμη για μικρό σχετικά χρονικό διάστημα. Και αυτό γιατί οι προδιαγραφές εκπομπής CO2 είναι αμείλικτες και για τα πολύ σπέσιαλ μοντέλα αλλά και γιατί με τον τρόπο αυτό μεγαλώνει η συλλεκτική της αξία.
