Η Skoda σχεδιάζει να μειώσει το 15% του προσωπικού της, που αριθμεί 41.000 άτομα, στο πλαίσιο της δαπανηρής στροφής της προς τα ηλεκτρικά οχήματα, παρά το γεγονός ότι στοχεύει σε αύξηση των πωλήσεων κατά 8% το 2025.
Ο διευθύνων σύμβουλος Klaus Zellmer επιβεβαίωσε ότι οι περικοπές θέσεων εργασίας θα προκύψουν μέσω φυσικών διεργασιών, καθώς η τσεχική αυτοκινητοβιομηχανία επεκτείνει τη γκάμα των EV.
Η Skoda εξετάζει το ενδεχόμενο να λανσάρει μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση της best seller Octavia μαζί με μια plug-in υβριδική παραλλαγή.
Αυτό σηματοδοτεί μια αλλαγή στρατηγικής, καθώς η μάρκα είχε προηγουμένως απορρίψει ένα μικρό ηλεκτρικό μίνι αυτοκίνητο λόγω χαμηλής κερδοφορίας.
Επί του παρόντος, τα μοντέλα EV της Skoda, συμπεριλαμβανομένου του νέου συμπαγούς SUV Elroq, αποφέρουν σημαντικά χαμηλότερα περιθώρια κέρδους από τα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, όπως το Karoq.
Για να μειώσει την εξάρτησή της από την Ευρώπη, η Skoda επεκτείνεται στην Ινδία και το Βιετνάμ.
Η Ινδία αποτελεί βασική αγορά ανάπτυξης, με το λανσάρισμα του συμπαγούς SUV Kylaq, το οποίο αναπτύχθηκε ειδικά για την κατηγορία με μήκος κάτω των 4 μέτρων, η οποία κυριαρχεί στις πωλήσεις αυτοκινήτων.
Εν τω μεταξύ, η Skoda θα ξεκινήσει τη συναρμολόγηση οχημάτων στο Βιετνάμ, ξεκινώντας με το Kushaq SUV και το Slavia sedan.
Στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής του Ομίλου Volkswagen, η Skoda διερευνά επίσης την ανάπτυξη ενός τοπικού μικρού EV στην Ινδία, με στόχο να διατηρήσει το κόστος κάτω από τα 20.000 ευρώ.
