Αν είχατε όνειρο να οδηγήσετε ένα κλασικό αυτοκίνητο σπάνιο ή μη, έναν Σκαραβαίο π.χ., μιας Mercedes 300SL, μια Porsche 356, μια Duesenberg, λέμε τώρα, μέχρι σήμερα δεν μπορούσατε να το νοικιάσετε από μεγάλες εταιρείες παρά μόνο ιδιωτικά.
Από εδώ και στο εξής όμως μια κοινή απόφαση των υπουργείων Τουρισμού και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, που υπογράφεται από την υπουργό Έλενα Κουντουρά και την υφυπουργό Μαρίνα Χρυσοβελώνη αντίστοιχα, δίνει αυτή τη δυνατότητα ενοικίασης στις επιχειρήσεις εκμίσθωσης Ι.Χ. αυτοκινήτων.
Παράλληλα τους δίνει και κίνητρα να αναζητήσουν για το σκοπό αυτό σημαντικά αλλά και γνήσια αυτοκίνητα του παρελθόντος, καθώς η υπουργική απόφαση ξεκαθαρίζει πως επιτρέπεται η εκμίσθωση παλαιών επιβατικών αυτοκινήτων ιστορικού ενδιαφέροντος (αντίκες), με ή χωρίς οδηγό, που διαθέτουν πιστοποιητικά αυθεντικότητας από τα νομικά πρόσωπα που επισήμως εκπροσωπούν στην Ελλάδα τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου ή τη Διεθνή Ομοσπονδία Παλαιού Αυτοκινήτου. Αναλυτικά:
- Τα αυτοκίνητα αυτά πρέπει να έχουν συμπληρώσει τουλάχιστον 30 χρόνια από την ημερομηνία κατασκευής, να έχουν χαρακτηριστεί ως οχήματα ιστορικού ενδιαφέροντος, να μην τελούν σε καθεστώς προσωρινής ακινησίας, να είναι ιδιοκτησία των επιχειρήσεων εκμίσθωσης και να φέρουν συμβατικές πινακίδες.
- Οι επιχειρήσεις εκμίσθωσης Ι.Χ. αυτοκινήτων θα πρέπει να διαθέτουν για τις αντίκες που νοικιάζουν πιστοποιητικό αυθεντικότητας από τα νομικά πρόσωπα που επισήμως εκπροσωπούν στην Ελλάδα τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου ή τη Διεθνή Ομοσπονδία Παλαιού Αυτοκινήτου.
Γιάννης Σκουφής
