Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ ΕΠΙΣΗΜΑ Η ΕΞΑΓΟΡΑ ΤΗΣ TAXIBEAT ΑΠΟ ΤΗΝ DAIMLER

Ένα πολύ ενδιαφέρον επιχειρηματικό deal για το οποίο είχαμε γράψει πριν λίγο καιρό, επιβεβαιώθηκε και επίσημα, καθώς σήμερα ανακοινώθηκε η συμφωνία εξαγοράς της Taxibeat από την Daimler.

Η δημοφιλής ελληνική εφαρμογή για την κλήση ταξί εξαγοράστηκε σε ποσοστό 100% από την εταιρία mytaxi, η οποία είναι θυγατρική της Daimler Mobility Services GmbH που και αυτή ανήκει στο γκρουπ της Daimler. H mytaxi είναι μία από τις κορυφαίες εταιρίες κράτησης και κλήσης ταξί στην Ευρώπη, ενώ με την εξαγορά της Taxibeat στοχεύει όχι μόνο στην εγχώρια αγορά αλλά και στην εκμετάλλευση της τεχνογνωσίας της Eλληνικής εταιρίας.

Η Taxibeat ιδρύθηκε το 2011 από τον κ. Νίκο Δρανδάκη και σήμερα διαθέτει μια βάση από 8.000 εγγεγραμμένους οδηγούς ταξί στην χώρα μας, ενώ τις υπηρεσίες της χρησιμοποιούν πάνω από 540.000 πελάτες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Επίσης η εταιρία έχει ξεκινήσει με ιδιαίτερη επιτυχία την δραστηριοποίησή της και στην αγορά του Περού.

Μέσα στους επόμενους μήνες θα γίνουν όλες οι απαραίτητες διαδικασίες, ώστε το Taxibeat να ενοποιηθεί με την πλατφόρμα του mytaxi, καθιστώντας την Ελλάδα την 10η χώρα στην Ευρώπη στην οποία δραστηριοποιείται η συγκεκριμένη εταιρία. Πρόκειται για την πρώτη εφαρμογή σε παγκόσμιο επίπεδο που έκανε δυνατή την απευθείας σύνδεση μεταξύ χρηστών και οδηγών ταξί, και είναι διαθέσιμη σε πάνω από 50 πόλεις σε 9 (δέκα με την Ελλάδα πλέον) χώρες της Ευρώπης με πάνω από 100.000 εγγεγραμμένους οδηγούς ταξί.

Η επιχειρηματική δραστηριότητα του Taxibeat στη Λίμα και στην Λατινική Αμερική θα συνεχίσει να λειτουργεί ανεξάρτητα από την Ευρωπαϊκή μονάδα με την ομάδα να παραμένει στην Αθήνα. Το ελληνικό τμήμα της Taxibeat θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη νέων τεχνολογιών και την εδραίωση της εταιρικής εικόνας στη Λατινική Αμερική, αποτελώντας πόλο έλξης νέων ταλέντων από τον κλάδο της τεχνολογίας.

Αν και δεν έχουν γίνει γνωστές οι λεπτομέρειες της εμπορικής αυτής συμφωνίας φήμες κάνουν λόγο για ένα ποσό που φθάνει τα 40 εκατομμύρια ευρώ. Σε κάθε περίπτωση πρόκειται για μία κίνηση με ιδιαίτερο επιχειρηματικό αλλά και συμβολικό ενδιαφέρον για την ελληνική επιχειρηματικότητα  σε μία εποχή που η χώρα μας αναζητά τους τρόπους για να βρεθεί μακριά από ύφεση και την οικονομική κρίση.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo