Οι Ferrari και οι πυρκαγιές είναι μια παλιά ιστορία που σχετίζεται με πολλά μοντέλα της. Η Ferrari F355 ήταν διαβόητη για τις τέσσερις διαφορετικές ανακλήσεις στο σύστημα καυσίμου της
Η Ferrari 360 Modena είχε επίσης την τάση να αρπάζει φωτιά στα καλά καθούμενα χωρίς όμως επίσημες ανακλήσεις. Οι F430 cabrio 458 Italia ανακλήθηκαν για διάφορους λόγους σχετιζόμενους με τον κίνδυνο πυρκαγιάς. Και το ίδιο φαίνεται να συμβαίνει και με τη νέα υβριδική Ferrari 296 GTB.
Συνολικά 425 μοντέλα Ferrari 296 GTB και 296 GTS ανακλήθηκαν λόγω διαβρωμένου σωλήνα καυσίμου από αλουμίνιο. Κανονικά, το αλουμίνιο είναι ανθεκτικό στη διάβρωση, αλλά το πρόβλημα προέρχεται από την επαφή του σωλήνα με το ατσάλι της μπαταρίας υψηλής τάσης.
Η Ferrari αντιλήφθηκε το ζήτημα στις αρχές Απριλίου, αφού σε μια επιθεώρηση πριν από την παράδοση διαπιστώθηκε η προαναφερθείσα διάβρωση. Ως προληπτικό μέτρο, άρχισε να τοποθετεί μονωτικό υλικό στους σωλήνες.
Στο πλαίσιο της ανάκλησης, η Ferrari πρόκειται να αντικαταστήσει τον σωλήνα με έναν νέο ο οποίος διαθέτει ένα αντιδιαβρωτικό ελαστικό κάλυμμα.
Οι αλλαγές θα περάσουν στα νέα μοντέλα που θα βγουν από εδώ και πέρα και οι παλιοί ιδιοκτήτες θα ειδοποιηθούν από τις αντιπροσωπείες της εταιρίας να περάσουν για να γίνει η επιδιόρθωση.
