Σημαντική ανάκαμψη των πωλήσεων παρουσίασε η Volvo σε παγκόσμιο επίπεδο μέσα στους τρεις πρώτους μήνες της χρονιάς, σημειώνοντας άνοδο 40,8% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Οι πωλήσεις της έφθασαν στα 185.698 αυτοκίνητα σε σύγκριση με τα 131.889 αυτοκίνητα του πρώτου τριμήνου του 2020. Σημαντικό ρόλο σ’ αυτό έπαιξε η αγορά της Κίνας, η οποία φαίνεται ότι έχει ανακάμψει πλήρως μετά την περσινή πανδημία.
Εκεί οι πωλήσεις σημείωσαν αύξηση 117,7%, με τις συνολικές πωλήσεις να φθάνουν στα 45.242 αυτοκίνητα. Στις ΗΠΑ οι πωλήσεις σημείωσαν αύξηση 39,8% με 27.329 μονάδες, ενώ στην Ευρώπη η αύξηση ήταν στο 24% με 87.457 μονάδες. Στην Ευρώπη οι αγορές που ανέκαμψαν περισσότερο ήταν όσες δεν μπήκαν στην λογική των αυστηρών lockdown όπως εκείνες της Σουηδίας ή της Βρετανίας.
Τα ηλεκτρικά και Plug-in υβριδικά μοντέλα Recharge είναι πλέον ένα σεβαστό ποσοστό των πωλήσεων της εταιρίας, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 26% και με τάσεις διαρκείς ανόδου. Στην Ευρώπη πάντως τα Recharge αυτοκίνητα της εταιρίας είχαν ποσοστό 39% επί του συνόλου των πωλήσεών της.
