Το πρώτο εξάμηνο του 2025 έκλεισε θετικά για τον Όμιλο Renault, με τις συνολικές πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη να αυξάνονται κατά 5,4%, υπερβαίνοντας τις γενικές τάσεις της αγοράς, η οποία σύμφωνα με τη Dataforce υποχώρησε κατά 1,1% σε Ε.Ε., ΕΖΕΣ και Ην. Βασίλειο.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, η αύξηση πωλήσεων του ομίλου ήταν 1,3%.
Η μάρκα Renault κατέγραψε στην Ευρώπη άνοδο 8,4% (394.278 μονάδες), ενώ η Dacia παρέμεινε σταθερή με μικρή αύξηση 1,1% (308.957 οχήματα).
Η Alpine, αν και με μικρό όγκο πωλήσεων (4.871 μονάδες), παρουσίασε εντυπωσιακή αύξηση 89%.
Τα ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα οδηγούν την άνοδο. Τα BEV αποτελούν 16% των πωλήσεων της Renault, με αύξηση 57%, χάρη κυρίως στο νέο Renault 5.
Παράλληλα, τα πλήρως υβριδικά μοντέλα (full hybrids) αποτελούν 41%, με άνοδο 36%.
Η Dacia εμφάνισε πτώση 0,7% παγκοσμίως λόγω αλλαγών στην ταυτότητα του Duster στην Τουρκία, ωστόσο κράτησε το 4,5% του μεριδίου στην Ευρώπη.
Η επιστροφή του Dacia Spring (+63%) και η επιτυχημένη είσοδος του νέου Bigster SUV (17.000 μονάδες, 70% από ανταγωνιστές) αντιστάθμισαν τις απώλειες του Sandero και του Jogger.
Στις διεθνείς αγορές, η Renault κατέγραψε ισχυρή άνοδο: +48% στο Μαρόκο, +150% στη Νότια Κορέα και +97% στην Αργεντινή.
Παρά την πρόσφατη υποβάθμιση των κερδοπροβλέψεων, η Renault συνεχίζει να επενδύει σε φθηνότερες εκδόσεις BEV, όπως το νέο Renault 5 των 25.000 ευρώ, προετοιμάζοντας έδαφος για περαιτέρω ανάπτυξη.
