Σύνδεση

Featured

Αύξηση 5% για τη Renault στην Ευρώπη το πρώτο εξάμηνο

Το πρώτο εξάμηνο του 2025 έκλεισε θετικά για τον Όμιλο Renault, με τις συνολικές πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη να αυξάνονται κατά 5,4%, υπερβαίνοντας τις γενικές τάσεις της αγοράς, η οποία σύμφωνα με τη Dataforce υποχώρησε κατά 1,1% σε Ε.Ε., ΕΖΕΣ και Ην. Βασίλειο.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, η αύξηση πωλήσεων του ομίλου ήταν 1,3%.

Η μάρκα Renault κατέγραψε στην Ευρώπη άνοδο 8,4% (394.278 μονάδες), ενώ η Dacia παρέμεινε σταθερή με μικρή αύξηση 1,1% (308.957 οχήματα).

Η Alpine, αν και με μικρό όγκο πωλήσεων (4.871 μονάδες), παρουσίασε εντυπωσιακή αύξηση 89%.

Τα ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα οδηγούν την άνοδο. Τα BEV αποτελούν 16% των πωλήσεων της Renault, με αύξηση 57%, χάρη κυρίως στο νέο Renault 5.

Παράλληλα, τα πλήρως υβριδικά μοντέλα (full hybrids) αποτελούν 41%, με άνοδο 36%.

Η Dacia εμφάνισε πτώση 0,7% παγκοσμίως λόγω αλλαγών στην ταυτότητα του Duster στην Τουρκία, ωστόσο κράτησε το 4,5% του μεριδίου στην Ευρώπη.

Η επιστροφή του Dacia Spring (+63%) και η επιτυχημένη είσοδος του νέου Bigster SUV (17.000 μονάδες, 70% από ανταγωνιστές) αντιστάθμισαν τις απώλειες του Sandero και του Jogger.

Στις διεθνείς αγορές, η Renault κατέγραψε ισχυρή άνοδο: +48% στο Μαρόκο, +150% στη Νότια Κορέα και +97% στην Αργεντινή.

Παρά την πρόσφατη υποβάθμιση των κερδοπροβλέψεων, η Renault συνεχίζει να επενδύει σε φθηνότερες εκδόσεις BEV, όπως το νέο Renault 5 των 25.000 ευρώ, προετοιμάζοντας έδαφος για περαιτέρω ανάπτυξη.

Το νέο Dacia Bigster στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζει

Dacia

Skoda Favorit Concept: Το comeback ενός ιστορικού μοντέλου

Featured

Η BMW παίρνει κεφάλι από τη Mercedes στα μεγάλα

BMW

Αυτό είναι το νέο Jeep Cherokee

Featured