Μια ακόμα πιο σπορε κδοχή του John Cooper Works προσθέτει η Mini στη γκάμα της, την οποία και ονομάζει Challenge.
Το JCW Challenge λοιπόν δεν θα έχει περισσότερα άλογα, μιας και η απόδοση τουτ τετρακύλινδρου turbo των 2.000 κυβικών θα παραμείνει στα 231, αλλά από κει και πέρα θα έχει αναβαθμίσεις σε αναρτήσεις, φρένα και ελαστικά προκειμένου να αποκτήσει περισσότερο πισταδόρικο προσανατολισμό. Παράλληλα θα ξεχωρίζει και οπτικά, χάρη στις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, τους πιο ελαφριούς και με νέο design τροχούς, καθώς και την πίσω αεροτομή.
Για καλύτερη πρόσφυση τα λάστιχα είναι τα Pilot Sport Cup 2s της Michelin στη διάσταση δ215/45 R17, ενώ για την ανάρτηση, η Mini απευθύνθηκε στις εταιρίες που την προμηθεύουν για τα αγωνιστικά της αυτοκίνητα. Έτσι τοποθέτησε στο JCW Challenge την NTR R1 της Nitron, η οποία έχει ρυθμιζόμενη απόσβεση, επαναφορά και ύψος.
Ταυτόχρονα στον εμπρός άξονα θα βρει κανείς και ένα καινούριο μπλοκέ διαφορικό ΑΤΒ της Quaife, με ελικοειδή γρανάζια, που έχει τη δυνατότητα να συνεργάζεται με όλα τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου, όπως το DSC και το Performance Control. Συνολικά η Mini θα κατασκευάσει 100 μόλις μονάδες αυτής της ειδικής έκδοσης, η οποία θα κάνει ντεμπούτο σε λίγες μέρες στο Goodwood Festival of Speed.
Γιάννης Σκουφής
