Σύνδεση

Featured

H FIAT ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΝΤΕΠΙΤΕΘΕΙ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ

Το ότι η Fiat δεν περνά μια από τις καλύτερες περιόδους της υπερ- εκατονταετούς ιστορίας της είναι αναμφισβήτητο, ενώ πλέον και οι επικεφαλής της το έχουν πάρει απόφαση πως κάτι πρέπει να κάνουν και μάλιστα πριν να είναι αργά.

Η νέα τους λογική προσέγγισης στα σύγχρονα δεδομένα θα στηριχτεί στο διαχωρισμό της γκάμας ουσιαστικά σε δύο επιμέρους, οι οποίες θα ονομάζονται, όπως φαίνεται και από τη φωτογραφία, «πρακτική» και «συναισθηματική».

Στην πρώτη κατηγορία, αυτή των πρακτικών, θα ανήκουν τα μοντέλα που θα είναι, ονομαστικά τουλάχιστον, τα παρακλάδια του 500, που με τη σειρά του θα ανήκει στην άλλη κατηγορία. Στα πρακτικά λοιπόν σημαντικό ρόλο θα παίζει το 500Χ, που είναι από τις καλύτερες προτάσεις της Fiat των τελευταίων δεκαετιών, τα μοντέλα τύπου MPV που διαθέτει ήδη, αλλά και ο διάδοχος του, εξαφανισμένου ομολογουμένως τα τελευταία χρόνια, Punto. Το οποίο θα βασίζεται στο πλαίσιο του 500X και, εκτός απροόπτου, θα λέγεται 500 Plus.

Ο στόχος των Ιταλών είναι το νέο Punto να είναι ένα πιο πρακτικό 5θυρο Mini, ενώ το 2018 στη γκάμα των «πρακτικών» θα προστεθεί και η νέα γενιά του Panda. Πάντως για να είμαστε απόλυτα ακριβείς υφίσταται η πιθανότητα τα δύο νέα Fiat να ονομαστούν Grande Panda και Grande Punto αντίστοιχα, ενώ στα σχέδια περιλαμβάνεται και ένα crossover, που θα λέγεται Grande Cross.

Στην υπο- γκάμα του συναισθήματος το ένα βασικό μοντέλο θα είναι η νέα γενιά του iconic πια 500 και το άλλο, στο οποίο οι Ιταλοί ποντάρουν πολλά, το νέο 124 Spider, που όπως έχουμε γράψει πολλές φορές θα έχει πολλά κοινά με το νέο Mazda MX-5.

Το βέβαιο από τα παραπάνω είναι πως η Fiat θα στηριχτεί στο design των νέων της μοντέλων, εκμεταλλευόμενη και την ιταλική παράδοση στο συγκεκριμένο τομέα. Ωστόσο, το μέλλον δεν θα είναι εύκολο για τους Ιταλούς, μιας και πλέον μόνο το design δεν φτάνει. Απαιτείται και σοβαρό μηχανολογικό υπόβαθρο, καθώς οι προδιαγραφές γίνονται όλο και πιο αυστηρές, κάτι που ισχύει και για τις απαιτήσεις των υποψήφιων αγοραστών. Και προκειμένου να έρθει η επιτυχία και στο συγκεκριμένο τομέα χρειάζονται νέοι κινητήρες, τόσο βενζίνης με καλύτερα χαρακτηριστικά από τον 0.9 TwinAir, όσο και πετρελαίου, μιας και τα υπάρχοντα σύνολα των 1.300 και 1.600 κυβικών δεν θέλουν και πολύ για να χαρακτηρισθούν βετεράνοι.

Γιάννης Σκουφής 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz