Σύνδεση

Audi

AUDI A7 H-TRON QUATTRO ME ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΕΣ ΚΥΨΕΛΕΣ (ΒΙΝΤΕΟ)

Μετά τα E-Tron και G-Tron τώρα και το H-Tron για το Α7, όπου το H είναι για το υδρογόνο, οπότε όπως καταλάβατε πρόκειται για την πρόταση της Audi σε ότι έχει σχέση με ενεργειακές κυψέλες. Ενδεικτική είναι η δήλωση του Ulrich Hackenberg, του υπεύθυνου όλων των τεχνολογιών που χρησιμοποιεί η γερμανική εταιρεία, ο οποίος είπε «με το A7 H-Tron δείχνουμε πως κατέχουμε και την τεχνολογία των ενεργειακών υποδομών. Μόλις το επιτρέψουν η αγορά αλλά και οι υποδομές μπορούμε να ξεκινήσουμε με την κανονική παραγωγή».

Το Audi A7 H-Tron quattro έχει έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα, οπότε όπως λέει και το όνομά του είναι και τετρακίνητο, μια μπαταρία και μια ενεργειακή κυψέλη σαν πηγή ενέργειας. Οι δύο ηλεκτροκινητήρες ελέγχονται έξυπνα ηλεκτρονικά, αποδίδουν μαζί 170 kW και 540 Nm και εξασφαλίζουν ένα 0-100 σε 7,9 δεύτερα και μια τελική 180 χλμ./ ώρα.

Για την κίνησή του το μεγάλο Audi χρειάζεται κατά μέσο όρο 1 λίτρο υδρογόνου για κάθε 100 χιλιόμετρα, το ενεργειακό περιεχόμενο του οποίου είναι ανάλογο με 3,7 λίτρα βενζίνης. Με βάση την τιμή αυτή η αυτονομία προσεγγίζει τα 500 χιλιόμετρα, ενώ ο ανεφοδιασμός είναι υπόθεση μόλις 3 λεπτών.

Οι δεξαμενές, που χωρούν 5 κιλά υδρογόνου υπό πίεση 700 bar, βρίσκονται στο τούνελ, εμπρός από τον πίσω άξονα και στο δάπεδο του χώρου αποσκευών, ενώ επιπλέον 50 χιλιόμετρα κίνησης εξασφαλίζει και η μπαταρία των 8,8 kWh, η οποία φορτίζεται είτε από τη διαδικασία ανάκτησης ενέργειας είτε από το οικιακό δίκτυο.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo

Η διαφήμιση της Jaguar συνεχίζει να προκαλεί

Featured