Με συμπληρωμένη την τετραετή του παρουσία το μικρότερο Audi, το A1, θα συνεχίσει από εδώ και στο εξής την πορεία του ανανεωμένο. Οι αισθητικές διαφορές δεν είναι μεγάλες αλλά είναι υπαρκτές και κυρίως έχουν να κάνουν με υιοθέτηση στοιχείων από το S1 (μάσκα, φώτα μπροστά και πίσω, προβολείς ομίχλης, λεπτομέρειες κ.λπ.). Στο εσωτερικό υπάρχουν πλέον πιο πολλά διακοσμητικά από χρώμιο, ενώ έχουν αυξηθεί ακόμα περισσότερο οι δυνατότητες προσωποποίησης. Παράλληλα υπάρχει η δυνατότητα φωνητικού ελέγχου (εξτρά), ενώ έχουν βελτιωθεί οι δυνατότητες διασύνδεσης.
Πιο σημαντικές είναι οι αλλαγές κάτω από το καπό, καθώς η βάση πλέον για τους κινητήρες βενζίνης είναι ο 1.0 TFSI στην πρώτη του εμφάνιση στα πλαίσια του ομίλου VW. Ο τρικύλινδρος turbo των 1.000 κυβικών αποδίδει 95 άλογα και έχει μια μέση κατανάλωση της τάξης των 4,3 λίτρων και μπορεί να συνδυαστεί και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων.
Το τελευταίο ισχύει για όλα τα διαθέσιμα σύνολα, οπότε και για το βασικό diesel, τον επίσης 3κύλινδρο των 1.400 κυβικών και των 90 ίππων, που κατά μέσο όρο χρειάζεται 3,4 λίτρα πετρελαίου για κάθε 100 χιλιόμετρα. Το ίδιο σύνολο θα υπάρχει και με 105 ίππους, ενώ στην κορυφή της γκάμας –το S1 των 231 ίππων είναι μια δική του, ξεχωριστή περίπτωση- δεν θα υπάρχει πλέον ο 1.4 TFSI των 185 ίππων, αλλά ο 1.8 TFSI που κινεί και το VW Polo GTI, αποδίδει 192 άλογα και συνδυάζεται αποκλειστικά με κιβώτιο DSG.
Γιάννης Σκουφής
