Σύνδεση

leapmotor

Leapmotor C10 REEV: Plug-in SUV με ηλεκτρική αυτονομία 145 χλμ

Το Leapmotor C10 REEV ξεκινά την εμπορική του πορεία στην ελληνική αγορά με τιμή από 33.900 ευρώ, τοποθετούμενο στην κατηγορία των plug-in SUV με σαφή προσανατολισμό στην ηλεκτρική μετακίνηση. Πρόκειται για το μεγαλύτερο και τεχνολογικά πιο προηγμένο μοντέλο της Leapmotor, υιοθετώντας φιλοσοφία εκτεταμένης αυτονομίας (Range Extended Electric Vehicle).

Η κίνηση του οχήματος γίνεται αποκλειστικά από ηλεκτροκινητήρα, ενώ ο βενζινοκινητήρας δεν συνδέεται με τους τροχούς και λειτουργεί μόνο ως γεννήτρια παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. Η μπαταρία χωρητικότητας 28,4 kWh εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία έως 145 χιλιόμετρα, τιμή ιδιαίτερα υψηλή για plug-in μοντέλο αυτής της κατηγορίας.

Όταν η μπαταρία αποφορτιστεί, η γεννήτρια ισχύος 50 kW αναλαμβάνει να τροφοδοτεί το σύστημα, ανεβάζοντας τη συνολική αυτονομία κοντά στα 1.000 χιλιόμετρα.

Ο βασικός εξοπλισμός είναι εκτενής και περιλαμβάνει πλήρες πακέτο ADAS με 16 συστήματα υποβοήθησης, οθόνη infotainment 14,6 ιντσών, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, ασύρματη φόρτιση, Wi-Fi, online πλοήγηση, διζωνικό κλιματισμό με αντλία θερμότητας και πανοραμική ηλιοροφή.

Η έκδοση Design προσθέτει δερμάτινες επενδύσεις, θερμαινόμενα και αεριζόμενα καθίσματα, ηλεκτρική πίσω πόρτα, ambient φωτισμό και ζάντες 20 ιντσών, με επιβάρυνση 1.500 ευρώ.

Η φόρτιση υποστηρίζεται σε AC και DC, με μέγιστη ισχύ 65 kW, επιτρέποντας ανάκτηση 50% της μπαταρίας σε περίπου 18 λεπτά. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει προγράμματα λειτουργίας με έμφαση στην οικονομία ή στις επιδόσεις, ανάλογα με τη χρήση.

Το C10 REEV συνοδεύεται από εγγύηση 5 ετών ή 100.000 χιλιομέτρων για τα μηχανικά μέρη και 8 ετών ή 160.000 χιλιομέτρων για τη μπαταρία. Στην Ελλάδα διατίθεται μέσω του δικτύου της Italian Motion, αποτελώντας μία ολοκληρωμένη και ανταγωνιστική πρόταση στην κατηγορία των plug-in SUV.

Γιατί η Mercedes κάνει στροφή 180 μοιρών;

Mercedes-Benz

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio παίρνουν παράταση ζωής  

Alfa Romeo

Το Honda Prelude επιστρέφει μετά από ¼ του αιώνα στην Ευρώπη

Featured

Audi TT RS4, το θηρίο που δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή

Audi