Σύνδεση

Jaecoo

OMODA & JAECOO: International User Summit 2025

Τον Οκτώβριο του 2025, η OMODA και η JAECOO διοργάνωσαν το International User Summit 2025, μια παγκόσμια εκδήλωση που συγκέντρωσε χρήστες, δημοσιογράφους και συνεργάτες από σχεδόν 100 χώρες. Στόχος της ήταν να αναδείξει την τεχνολογική πρόοδο, τη βιώσιμη ανάπτυξη και την κουλτούρα συν-δημιουργίας που αποτελούν τον πυρήνα της φιλοσοφίας των δύο ταχέως ανερχόμενων κινεζικών μαρκών. Στο πλαίσιο του Summit παρουσιάστηκαν νέα μοντέλα, καινοτόμες εφαρμογές και συνεργασίες με παγκόσμιους οργανισμούς, σε ένα περιβάλλον που συνδύαζε τεχνολογία, φαντασία και εμπειρία.

Κεντρικό σημείο του προγράμματος αποτέλεσε η παγκόσμια πρεμιέρα του OMODA 4, ενός crossover SUV σχεδιασμένου για τη νέα γενιά χρηστών. Με τη φουτουριστική φιλοσοφία Cyber Mecha, το μοντέλο ξεχωρίζει για τις έντονες σχεδιαστικές γραμμές, τα φωτιστικά σώματα με gaming αισθητική και την καθαρά νεανική του ταυτότητα. Όπως δήλωσε ο επικεφαλής σχεδιασμού Richard Koo, στόχος ήταν η δημιουργία ενός αυτοκινήτου που εκφράζει τη νέα γενιά που αγαπά την περιπέτεια και δεν φοβάται να αμφισβητήσει τους κανόνες. Το OMODA 4 προσφέρει εμπλουτισμένες δυνατότητες εξατομίκευσης μέσα από το Born UNIQUE και το Modification Ecosystem, επιτρέποντας στον χρήστη να προσαρμόζει την εμφάνιση και τις λειτουργίες του οχήματος στο προσωπικό του στυλ. Στο εσωτερικό, το e-sports cockpit φέρνει για πρώτη φορά στο αυτοκίνητο εμπειρίες gaming και ψηφιακής ψυχαγωγίας επαγγελματικού επιπέδου, ενώ το E-sports Ecosystem επεκτείνει αυτή τη διάσταση και στον online κόσμο.

Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στο OMODA 4 Global Preview Salon, μια εκδήλωση που ξεπέρασε την τυπική λογική μιας αποκάλυψης μοντέλου. Σχεδιασμένη ως μια καθηλωτική εμπειρία Cyber Mecha, συνδύαζε στοιχεία gaming, sci-fi και pop κουλτούρας, με φωσφορίζοντα graffiti, θεματικά tattoos, punk μπάρμεν και cosplayers, μεταφέροντας τους επισκέπτες στο φουτουριστικό σύμπαν του OMODA 4. Λίγο αργότερα, στο Omoda Dream Day, αποκαλύφθηκε το OMODA 4 Ultra, η πιο σπορ εκδοχή του νέου crossover με εντυπωσιακή αεροτομή από ανθρακονήματα και επιθετικό σπόιλερ. Η παρουσίασή του έγινε από τη Mornine, ένα ανθρωπόμορφο ρομπότ της AIMOGA, που μίλησε σε επτά γλώσσες και παρουσίασε μαζί με τον ρομποτικό της σύντροφο Argos τη μελλοντική εκδοχή του ήρωα της OMODA, συνδυάζοντας τεχνητή νοημοσύνη, design και αφήγηση σε ένα πρωτόγνωρο θέαμα.

Στο Intelligent Hybrid Co-Creation Camp, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να οδηγήσουν νέα μοντέλα που πρόκειται να λανσαριστούν και στην ελληνική αγορά. Το OMODA 7 εντυπωσίασε με τα προηγμένα συστήματα αυτόματης και απομακρυσμένης στάθμευσης (APA και RPA), τα οποία επιτρέπουν παρκάρισμα σε κάθετες, παράλληλες ή γωνιακές θέσεις, ακόμη και χωρίς την παρουσία του οδηγού μέσα στο όχημα. Το OMODA 5 SHS-H, η νέα υβριδική έκδοση του ήδη γνωστού crossover, ξεχώρισε για το σύστημα Super Hybrid System, που συνδυάζει υψηλή απόδοση, ομαλή λειτουργία και εκτεταμένη αυτονομία, αντανακλώντας τη φιλοσοφία «One Car, Two Vibes». Ανάμεσα στα οχήματα δοκιμής ήταν και το JAECOO 5 EV, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της φίρμας, που υπόσχεται ήσυχη λειτουργία και σύγχρονες λύσεις για την καθημερινή μετακίνηση.

Ιδιαίτερη σημασία δόθηκε και στις πρωτοβουλίες κοινωνικής ευθύνης. Ο μητρικός όμιλος των δύο εταιρειών ανανέωσε τη συνεργασία του με τη UNICEF, προσφέροντας 6 εκατομμύρια δολάρια για την ενίσχυση της εκπαίδευσης σε μειονεκτούσες περιοχές, και με την International Union for Conservation of Nature (IUCN) για τη δράση «Ride Green Life», μια παγκόσμια πρωτοβουλία ευαισθητοποίησης για τη βιώσιμη κινητικότητα. Περισσότεροι από 2.000 συνεργάτες και χρήστες συμμετείχαν φέτος στην ποδηλατοδρομία στη Wuhu, στέλνοντας μήνυμα οικολογικής συνείδησης και πράσινης ενέργειας.

Η AIMOGA, τεχνολογικός συνεργάτης της OMODA & JAECOO, παρουσίασε επίσης τον έξυπνο βοηθό Mornine σε live επίδειξη. Η Mornine εντυπωσίασε με τις φωνητικές και συναισθηματικές της δυνατότητες, αποτελώντας χαρακτηριστικό δείγμα της στρατηγικής «Automobile + Robotics» του ομίλου. Τα ρομπότ της AIMOGA χρησιμοποιούνται ήδη σε εκθέσεις από τη Μαλαισία μέχρι την Πολωνία, ενώ η εταιρεία σχεδιάζει τη δημιουργία νέων ρομποτικών λύσεων για εκπαίδευση, βιομηχανία και οικιακή χρήση. Η ενσωμάτωση αυτών των τεχνολογιών επιβεβαιώνει την πρόθεση των OMODA & JAECOO να εξελιχθούν σε έναν ανοιχτό, παγκόσμιο κόμβο καινοτομίας.

Στην εκδήλωση International Tech Night, οι δύο μάρκες ανέδειξαν τις επιδόσεις των νέων τους συστημάτων σε αποδοτικότητα και κατανάλωση. Με θερμική απόδοση έως 48% στους νέους κινητήρες και μέση κατανάλωση κάτω από 6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, οι OMODA & JAECOO επενδύουν σε τεχνολογίες που συνδυάζουν ισχύ, αυτονομία και περιβαλλοντική ευαισθησία. Παράλληλα, συνεχίζουν να δίνουν προτεραιότητα στην ασφάλεια, με τη φιλοσοφία «Safety First» να ενσωματώνεται σε κάθε στάδιο σχεδίασης και παραγωγής. Τα μοντέλα τους διαθέτουν πλήρη πακέτα συστημάτων υποβοήθησης οδηγού (ADAS), προηγμένες λειτουργίες φωνητικού ελέγχου και ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο, παρέχοντας ένα ολοκληρωμένο περιβάλλον προστασίας και άνεσης.

Το OMODA & JAECOO International User Summit 2025 απέδειξε ότι οι δύο εταιρείες δεν αντιμετωπίζουν την τεχνολογία απλώς ως μέσο καινοτομίας, αλλά ως πλατφόρμα συν-δημιουργίας και συνεργασίας. Από τις φουτουριστικές σχεδιαστικές γραμμές μέχρι τις δράσεις κοινωνικής προσφοράς, το μήνυμα ήταν σαφές: η νέα εποχή της έξυπνης κινητικότητας είναι ανοιχτή, βιώσιμη και πάνω απ’ όλα, ανθρώπινη.

Citroen: Το νέο C3 απέκτησε και έκδοση βαν

Citroen

Το χακάρισμα που «γονάτισε» τη Jaguar Land Rover

Featured

BMW X1: Ριζική μεταμόρφωση με την «υπογραφή» Neue Klasse

BMW

Ποια γνωστά μοντέλα της καταργεί η BMW;

BMW