Η Land Rover ετοιμάζει το πιο ανατρεπτικό Defender στην ιστορία της: ένα μικρό, αμιγώς ηλεκτρικό SUV που θα σταθεί κάτω από τον γνωστό Defender σε μέγεθος και τιμή, χωρίς όμως να χάσει το off-road DNA της βρετανικής μάρκας.
Το νέο μοντέλο, που φημολογείται πως θα ονομάζεται Defender Sport ή Defender 80, έχει ήδη εντοπιστεί σε δοκιμές στους ευρωπαϊκούς δρόμους. Διατηρεί τη χαρακτηριστική τετραγωνισμένη σιλουέτα, αλλά σε πιο «κομψή» εκδοχή: λεπτά LED φωτιστικά, κλειστή μάσκα, επίπεδο καπό και «αιωρούμενη» διχρωμία οροφής.
Παρά το μικρότερο αποτύπωμα, οι μυώδεις γραμμές και οι φουσκωμένοι ώμοι προδίδουν το γνώριμο σκληροτράχηλο ταμπεραμέντο.
Η ουσία, ωστόσο, κρύβεται κάτω από το καπό – ή μάλλον, στην απουσία του. Το «baby» Defender θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό, βασισμένο στη νέα πλατφόρμα EMA της JLR, με αρχιτεκτονική 800 Volt και δυνατότητα υπερταχείας φόρτισης έως 350 kW.
Θα διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες και εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης, παραμένοντας αυθεντικά Land Rover.
Η παραγωγή θα γίνεται στο Halewood της Αγγλίας, με μπαταρίες από τη Somerset, ενώ η παγκόσμια πρεμιέρα του αναμένεται στα τέλη του 2026, με εμπορικό λανσάρισμα μέσα στο 2027.
Και βέβαια, δεν θα μείνει χωρίς αντίπαλο: η “baby” G-Class της Mercedes-Benz ετοιμάζεται να το υποδεχθεί στο ίδιο πεδίο μάχης – αυτό των premium ηλεκτρικών 4×4 νέας γενιάς.
