Σύνδεση

BMW

Η BMW παραδέχεται ότι η Κίνα φταίει για τις μεγάλες μάσκες

Η BMW βρίσκεται στα πρόθυρα αλλαγής σχεδιαστικής εποχής με τη νέα γκάμα Neue Klasse, αφήνοντας πίσω της τις πολυσυζητημένες, τεράστιες  μάσκες που τόσο μεγάλη συζήτηση προκάλεσαν στα πρόσφατα μοντέλα της.

Αλλά τι την ώθησε να προχωρήσει σε αυτό το σχέδιο; Σύμφωνα με τον επικεφαλής σχεδιασμού Adrian van Hooydonk, η απάντηση βρίσκεται στην επιρροή της αγοράς της Κίνας.

Όταν τον ρώτησαν αν τα όρια απάντησε ότι δεν το θεωρεί έτσι, επειδή «σε ορισμένες αγορές, όπως η Κίνα, οι πελάτες ακόμη ζητούν μεγάλες και εντυπωσιακές μάσκες».

Ο van Hooydonk υποστήριξε ότι, παρά τις έντονες αντιδράσεις, οι πωλήσεις δεν υπέστησαν πλήγμα, αντίθετα, διατήρησαν ή και ενίσχυσαν το ενδιαφέρον.

Η αντίληψη του κοινού μάλλον διαφοροποιείται κατά τόπους: στην Κίνα, η μεγένθυνση της μάσκας θεωρείται σύμβολο πολυτέλειας και οικονομικής ισχύος, ενώ σε άλλες αγορές έχει προκαλέσει επικρίσεις για υπερβολικό σχεδιασμό.

Με την Neue Klasse, η BMW δηλώνει ότι διαβλέπει έναν αισθητικό μετασχηματισμό. Τα κλασικά «νεφρά» θα γίνουν λιγότερο εμφανή, πιο ενιαία, πιο αρμονικά σχεδιασμένα με το σύνολο του οχήματος.

Ο σχεδιασμός των ζαντών και των προφυλακτήρων θα παραμείνει έντονος, αλλά η γενική τάση είναι προς πιο “ήσυχες” γραμμές.

Ο van Hooydonk παραδέχτηκε ότι η εταιρεία έχει ακούσει τη λαϊκή κριτική, αλλά είδε ότι αυτή δεν μεταφράστηκε σε χαμηλότερες πωλήσεις.

Παρ’ όλα αυτά, θεωρεί ότι αν δεν αλλάξει, ο κίνδυνος είναι να μείνει πίσω αισθητικά και να αποξενώσει πελάτες των οποίων τα γούστα εξελίσσονται.

Η νέα εποχή της BMW υπόσχεται μεταμόρφωση: λιγότερη υπερβολή, μεγαλύτερη ισορροπία μεταξύ παράδοσης και σύγχρονου design, με την Κίνα να έπαιξε σημαντικό ρόλο στην επιτάχυνση αυτής της αλλαγής.

Suzuki: Το Vitara ανανεώθηκε – Πόσο κοστίζει

Featured

H BMW θα επιμείνει στους εμβληματικούς σπορ κινητήρες της

BMW

Audi TT Moment 2.0: Ο διάδοχος του ΤΤ με καρδιά από… Porsche

Audi

Toyota Yaris Hybrid 130: Πιο δυνατό αλλά εξίσου οικονομικό

Featured