Μέσα σε έναν κόσμο που τρέχει ολοταχώς προς την ηλεκτροκίνηση, η Audi κάνει πίσω και ακυρώνει την εξαγγελθείσα ημερομηνία «θανάτου» των θερμικών κινητήρων.
Αντί για 2033, πλέον… καμία ημερομηνία! Όπως δήλωσε ο CEO Gernot Döllner, η γερμανική εταιρεία «επενδύει στην ευελιξία» και παρατείνει την ανάπτυξη και παραγωγή οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, συμπεριλαμβανομένων των δημοφιλών RS μοντέλων υψηλών επιδόσεων.
Η προηγούμενη διοίκηση της Audi είχε προγραμματίσει την παύση ανάπτυξης νέων συμβατικών μοντέλων από το 2026.
Ωστόσο, ο Döllner ξεκαθάρισε ότι εκείνος «δεν ήταν ποτέ υπέρμαχος μιας σταθερής ημερομηνίας τέλους» και αποκάλυψε νέα γκάμα θερμικών και plug-in υβριδικών μοντέλων για την περίοδο 2024–2026.
Αυτό, λέει, προσφέρει στην Audi «τουλάχιστον 7 έως 10 χρόνια ευελιξίας», εν αναμονή των εξελίξεων στις αγορές.
Η Audi θα ηγηθεί και της ανάπτυξης των μελλοντικών πλατφορμών hardware και software του VW Group για μεγαλύτερα μοντέλα, με κορωνίδα την SSP πλατφόρμα που θα φέρει τα πρώτα «software-defined vehicles» από το 2027–2028, σε συνεργασία με τη Rivian.
Παράλληλα, η Audi επαναπροσδιορίζει τη γκάμα της: λέει αντίο στα μικρά A1 και Q2, με τα A3 και Q3 να γίνονται πλέον η βάση.
Ένα νέο ηλεκτρικό μοντέλο μεγέθους A3 θα παρουσιαστεί το 2026, αλλά δεν προβλέπεται έκδοση Audi του προσιτού VW ID.2.
Όσο για επιστροφή R8 ή TT; Ο Döllner αφήνει όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά: «Είμαστε car guys. Αφήστε μας να σας εκπλήξουμε» είπε χαρακτηριστικά.
