Η BMW ετοιμάζεται να παρουσιάσει το 2027 τη νέα γενιά της Σειράς 1, η οποία για πρώτη φορά θα προσφέρεται και ως αμιγώς ηλεκτρική, υπό την εμπορική ονομασία i1.
Το νέο μοντέλο θα βασίζεται στην αρχιτεκτονική Neue Klasse και θα συνδυάζει υβριδικές εκδόσεις με βενζινοκινητήρες και plug-in τεχνολογία, αλλά και μια πλήρως ηλεκτρική εκδοχή, με στόχο να παραμείνει ανταγωνιστική στην κατηγορία των μικρών premium hatchback, κυρίως για τις ευρωπαϊκές αγορές.
Η i1 θα διαθέτει ηλεκτρική πλατφόρμα 800V, που θα της εξασφαλίζει ταχεία φόρτιση έως και 200 kW, με επαναφόρτιση 10-80% σε μόλις 20 λεπτά.
Οι διαθέσιμες μπαταρίες εκτιμάται ότι θα κυμαίνονται από 54 έως 66 kWh, με αυτονομία πάνω από 480 χιλιόμετρα.
Η βασική έκδοση θα είναι προσθιοκίνητη, ενώ θα υπάρξει και τετρακίνητη με δύο ηλεκτροκινητήρες, ισχύ έως 300 ίππους και επιτάχυνση 0-100 km/h σε κάτω από 6 δευτερόλεπτα.
Σχεδιαστικά, η νέα Σειρά 1 θα διατηρήσει το πεντάθυρο hatchback αμάξωμα, με επιρροές από την επερχόμενη ηλεκτρική Σειρά 3, όπως πιο αεροδυναμική μάσκα και σπορ αισθητική.
Στο εσωτερικό, θα ενσωματώνει το νέο iDrive infotainment προσαρμοσμένο για compact μοντέλα, προσφέροντας over-the-air αναβαθμίσεις, ασύρματη φόρτιση και λειτουργίες smartphone.
Η συμβατική υβριδική Σειρά 1 αναμένεται να ξεκινά από περίπου 32.000 ευρώ, ενώ η ηλεκτρική i1 θα ξεκινά από 38.000-40.000 ευρώ, με κορυφαίες εκδόσεις να φτάνουν ή και να ξεπερνούν τις 50.000 ευρώ.
Η νέα Σειρά 1 και i1 αποτελούν κρίσιμο βήμα για την BMW, που στοχεύει σε νεότερο κοινό και στη διατήρηση της παρουσίας της σε βασικές ευρωπαϊκές αγορές.
