Στην Κίνα, οι ξένοι κατασκευαστές αυτοκινήτων χάνουν συνεχώς έδαφος απέναντι σε ταχύτατους καινοτόμους τοπικούς ανταγωνιστές.
Η Porsche, κάποτε πανίσχυρη στην αγορά, είδε τις πωλήσεις της να μειώνονται κατά 42% το πρώτο τρίμηνο του 2025, ενώ αντίπαλοι όπως η Xiaomi με το ηλεκτρικό SU7 Ultra προσφέρουν μεγάλη ιπποδύναμη και υψηλή τεχνολογία σε πολύ χαμηλότερες τιμές.
Η Porsche επιμένει στα παραδοσιακά θερμικά μοντέλα, ενώ εξετάζει ακόμα και το ενδεχόμενο να αποσυρθεί από τα ηλεκτρικά οχήματα στην Κίνα.
Παράλληλα, κινεζικές φίρμες όπως η Nio και η Zeekr αναπτύσσονται ραγδαία, θέτοντας σε κίνδυνο την παρουσία ξένων brands.
Η μάχη πλέον εξελίσσεται σε “αγώνα δρόμου”, με εταιρείες όπως η Nissan και η GM να προσπαθούν απεγνωσμένα να ανακάμψουν σε μια αγορά όπου οι Κινέζοι καταναλωτές δείχνουν να προτιμούν το τοπικό, σύγχρονο και πιο προσιτό.
