Η Audi μετά το Avant παρουσίασε επίσημα και τη νέα γενιά του A6 Sedan, που πλέον είναι πιο κομψό με πιο δυναμικές και καθαρές γραμμές. Μάλιστα λόγω της κλίσης της οροφής του θυμίζει έντονα και το A7.
H μεγάλη μάσκα Singleframe και οι λεπτοί προβολείς LED παραπέμπουν ξεκάθαρα στο Avant με το οποίο διαφέρει ελάχιστα μέχρι και τη μεσαία κολώνα.
Σημαντική διαφορά είναι η καλύτερη αεροδυναμική της λιμουζίνας A6, που με συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd) μόλις 0,23, είναι το πιο αεροδυναμικό μοντέλο με κινητήρες εσωτερικής καύσης στην ιστορία της Audi. Κάτι που έχει επιτευχθεί με τη βοήθεια ενός ολιστικού σχεδιασμού, που περιλαμβάνει νέο πρόβολο, ενεργές εισαγωγές αέρα, ανασχεδιασμένο διαχύτη και οροφή που ενισχύει την ομαλή ροή του αέρα.
Το εσωτερικό, όπως αναμενόταν, φέρνει την ψηφιακή υπογραφή της Audi στο προσκήνιο. Ο οδηγός έχει μπροστά του έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 11,9 ιντσών, ο οποίος συνοδεύεται από μια οθόνη infotainment 14,5 ιντσών, ενώ προαιρετικά διατίθεται τόσο οθόνη 10,9 ιντσών για τον συνοδηγό όσο και head-up display. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ακόμη ηχοσύστημα Bang & Olufsen με έως 20 ηχεία, τετραζωνικό κλιματισμό και ηλεκτρικά υποβοηθούμενο κλείσιμο στις πόρτες.
Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην ηχομόνωση, η οποία, σύμφωνα με την Audi, έχει βελτιωθεί έως και κατά 30% σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Αυτό έχει επιτευχθεί μέσω ειδικής κρυστάλλων, απορροφητικών υλικών στους τροχούς και νέων επενδύσεων στο εσωτερικό.
Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 492 λίτρα, τιμή καλή αλλά όχι κορυφαία για την κατηγορία των business sedan.
Το νέο A6 βασίζεται στην πλατφόρμα Premium Platform Combustion (PPC), την ίδια που χρησιμοποιεί και το μικρότερο A5. Προαιρετικά διατίθεται προσαρμοζόμενη πνευματική ανάρτηση, η οποία είναι μέχρι και κατά 20 χιλιοστά πιο χαμηλή από τη στάνταρ και βέβαια προσαρμόζεται ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης.
Έτσι στο πρόγραμμα Dynamic, το αμάξωμα χαμηλώνει ακόμη περισσότερο – κατά 10 χιλιοστά, ενώ πάνω από τα 120 χλμ./ώρα, η ανάρτηση φέρνει αυτόματα το αμάξωμα στο χαμηλότερο δυνατό σημείο για καλύτερη αεροδυναμική, ανεξαρτήτως προγράμματος. Διαθέσιμη είναι και τετραδιεύθυνση.
Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τρεις επιλογές. Η βασική έκδοση κινείται από ένα TFSI 2.000 κυβικών με απόδοση 204 ίππων και 340 Nm. Εδώ δεν υπάρχει ήπια υβριδικό σύστημα αλλά υπάρχει turbo μεταβλητής γεωμετρίας, και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις που μεταφέρει την ροπή στους εμπρός τροχούς.
Ο 2.0 TDI, που έχει ήπια υβριδική υποβοήθηση, αποδίδει επίσης 204 ίππους αλλά 400 Nm, και διατίθεται προαιρετικά με τετρακίνηση quattro.
Η κορυφαία έκδοση κινείται από τον bi-turbo 3.0 V6 TFSI των 367 ίππους και των 550 Nm. Εδώ το quattro είναι στάνταρ, όπως και το ήπια υβριδικό σύστημα MHEV plus, το οποίο βασίζεται σε ηλεκτρικό κύκλωμα 48V και μπαταρία τύπου LFP χωρητικότητας 1,7 kWh. Περιλαμβάνει δύο υποσυστήματα: έναν RSG (μίζα/γεννήτρια) για ομαλή εκκίνηση και ακινητοποίηση, και έναν TSG με ενσωματωμένο ηλεκτροκινητήρα στο κιβώτιο, που μπορεί να κινεί το αυτοκίνητο ηλεκτρικά σε χαμηλές ταχύτητες, να υποστηρίζει τον θερμικό κινητήρα με 24 επιπλέον ίππους και 230 Nm στις επιταχύνσεις, και να ανακτά ενέργεια έως και 25 kW κατά την επιβράδυνση. Το TSG αποσυνδέεται αυτόματα στις υψηλές ταχύτητες, περιορίζοντας τις μηχανικές απώλειες.
