Σύνδεση

BMW

H ΒΜW διαφημίζεται με την ελληνική μυθολογία (Video)

Στον άτυπο διαγωνισμό για το καλύτερο διαφημιστικό στον φημισμένο αγώνα Super Bowl στις ΗΠΑ, η BMW βάζει σοβαρή υποψηφιότητα για την πιο ευρηματική ιδέα.

Στο ημίχρονο της πιο σημαντικής αθλητικής εκδήλωσης στον κόσμο, με κοινό πάνω από 100 εκατομμύρια θεατές, η BMW επέλεξε να χρησιμοποιήσει την ελληνική μυθολογία ως κεντρική ιδέα.

Και μαζί δύο μεγάλους σταρ του Χόλυγουντ, τον Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ και και την Σάλμα Χάγιεκ. Ο πρώτος παριστάνει τον Δία και η δεύτερη την γυναίκα του την Ήρα.

Και οι δύο βγαίνουν βγαίνουν σε… σύνταξη, οπότε πηγαίνουν στο Παλμ Σπρινγκς στην Καλιφόρνια, κάνοντας βαρετά πράγματα. Ο Δίας είναι μάλλον εκνευρισμένος με όσους του ζητούν να κάνει μαγικά με τον ηλεκτρισμό και τους κεραυνούς του στις διάφορες συναντήσεις του.

Τελικά στο προσκήνιο μπαίνει και η BMW iX με την οποία το αντισυμβατικό και γεμάτο χιούμορ θεϊκό ζευγάρι ξεκινά να κάνει την βόλτα του. Πατήστε το play και δείτε ένα πολύ έξυπνο διαφημιστικό το οποίο μεταξύ άλλων προμοτάρει και την Ελλάδα με έναν πλάγιο αλλά πολύ χαριτωμένο τρόπο.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo