H μετάβαση στην ηλεκτρική εποχή δεν θα είναι και πολύ εύκολη για τις ευρωπαϊκές εταιρίες, καθώς μένουν αρκετά προβλήματα να λυθούν, ενώ οι μέχρι τώρα προσπάθειες έχουν και αυτές να αντιμετωπίσουν αρκετές δυσκολίες.
Θύμα αυτής της μεταβατικής περιόδου είναι το A3 Sportback e-Tron της Audi, το οποίο πηγαίνει και αυτό προς κατάργηση, μετά το τέλος της παραγωγής του Q7 e-Tron. Μετά από αυτά, η γερμανική εταιρία δεν έχει πλέον κανένα plug-in υβριδικό στην γκάμα της.
Ο λόγος που σταματά η παραγωγή είναι σύμφωνα με την εταιρία τα νέα δεδομένα του κύκλου WLTP με τα οποία δεν μπορούσε να προσαρμοστεί το αυτοκίνητο. Το γεγονός αυτό λειτούργησε παράλληλα και με τις χαμηλές πωλήσεις που για την Μεγάλη Βρετανία ήταν στις μόλις 637 μονάδες για το 2017 ενώ στις ΗΠΑ έχει μέχρι τώρα μέσα στο 2018 2.152 πωλήσεις. Ρόλο έπαιξε επίσης ότι δεν κρίθηκε σκόπιμο να υπάρξει ένα εξελικτικό πρόγραμμα για την έκδοση, αφού του χρόνου θα βγει το καινούργιο Α3.
Όμως δεν είναι μόνο τα υβριδικά, αλλά και το αμιγώς ηλεκτρικό Αudi E-Tron το οποίο έχει καθυστερήσει αρκετά με την Audi να υποστηρίζει ότι υπάρχει ένα θέμα με την έγκριση κάποιου λογισμικού απαραίτητου για την ασφαλή λειτουργία του αυτοκινήτου. Όμως οι κακές γλώσσες θέλουν να υπάρχουν προβλήματα στις διαπραγματεύσεις με την εταιρία κατασκευής μπαταριών LG Chem, κάτι που σημαίνει ότι το πρώτο πλήρως ηλεκτροκίνητο μοντέλο της εταιρίας θα βγει στην παραγωγή με αρκετούς μήνες καθυστέρηση.
Παναγιώτης Τριτάρης