Το καινούργιο μικρό Audi, το Α1 βρίσκεται κυριολεκτικά προ των πυλών και θα βασίζεται στο πλαίσιο MQB A0. Στο ίδιο δηλαδή που μεταξύ άλλων χρησιμοποιείται και στο νέο VW Polo και ως εκ τούτου θα έχει και αυτό μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις -μήκος 4,04 μέτρα (αύξηση 65 χιλιοστών)- αλλά και αυξημένο μεταξόνιο κατά 90 χιλιοστά.
Αυτό σημαίνει φυσικά καλύτερους χώρους για επιβάτες και αποσκευές (το πορτμπαγκάζ θα αυξηθεί κατά 70 λίτρα φτάνοντας τα 350), ενώ μια σημαντική εξέλιξη είναι πως, ακριβώς όπως και στο Polo, δεν θα υπάρχει τρίθυρη έκδοση.
Οπτικά το νέο Α1 θα είναι πιο μοντέρνο και σπορτίφ, χάρη και στη φαρδιά πίσω κολώνα του, ενώ κατά τα άλλα θα ακολουθεί τη γραμμή των πιο πρόσφατων μοντέλων της μάρκας.
Η βάση θα είναι και πάλι τα 1.000 κυβικά και οι 115 ίπποι, ενώ ο 1.4 TFSI θα είναι διαθέσιμος με 125, 150 και 190 ίππους. Από κει και πάνω από 2.0 TFSI θα αποδίδει 252 ίππους στο αποκλειστικά τετρακίνητο S1, που επιπλέον θα διαθέτει και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και 300 στο RS1. Προς το παρόν δεν έχει γίνει κάτι γνωστό για κινητήρες πετρελαίου, οι οποίοι ίσως ακολουθήσουν στην πορεία.
O εξοπλισμός θα μπορεί να περιλαμβάνει το Drive Select με την ενεργή ανάρτηση, όλα τα διαθέσιμα συστήματα υποβοήθησης, του συστήματος αυτόματης στάθμευσης συμπεριλαμβανομένου, ενώ στάνταρ θα είναι τόσο ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, όσο και μια οθόνη 6,5 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό.
Οι τιμές του στη Γερμανία αναμένεται να ξεκινούν από τις 17.500 ευρώ και κάπου σε αυτά τα επίπεδα θα κυμαίνονται και στη χώρα μας.
Γιάννης Σκουφής
