Σύνδεση

LADA

ΤΕΛΟΣ ΤΟ LADA 2107

Μετά από 30 και βάλε χρόνια ένα από τα αυτοκινητικά σύμβολα της πρώην Σοβιετικής Ένωσης αλλά και του πρώην Ανατολικού μπλοκ γενικά δεν θα παράγεται πλέον. Ο λόγος για το Lada 2107, που είχε αντικαταστήσει το 2101, την παραλλαγή του πάλαι ποτέ Fiat 124 και σε όλα αυτά τα χρόνια έχει παίξει τόσο ως σεντάν όσο και σαν στέισον όλους τους ρόλους που μπορεί να παίξει ένα αυτοκίνητο. Από περιπολικό μέχρι αγωνιστικό και μάλιστα σε όλες ανεξαιρέτως τις πρώην ανατολικές χώρες.

Ο λόγος για τον τερματισμό της παραγωγής του δεν είναι άλλος από τη συνεχώς μειούμενη ζήτησή του –φέτος κατά 76% σε σχέση με πέρυσι- τόσο στην εσωτερική αγορά της Ρωσίας όσο και στις χώρες που εξαγόταν. Παντού το μεγάλο του πλεονέκτημα ήταν πάντως η πολύ χαμηλή τιμή του, που μόλις που ξεπερνούσε τις 5.000 ευρώ, αλλά τελικά ούτε αυτό αρκούσε.

Έτσι το τελευταίο 2107 βγήκε από το εργοστάσιο της Avtovaz, που πλέον ανήκει κατά 25% στον όμιλο Renault/ Nissan, στην πόλη Ischewsk (1.300 χιλιόμετρα ανατολικά της Μόσχας) στις 17 Απριλίου, ενώ από τον ερχόμενο Αύγουστο θα παράγεται και εκεί το νέο μοντέλο, το Lada Granta.

{gallery}photos/28/NEWS/LADA-2107{/gallery}


Επόμενο:

AUDI RS Q3

Μη χάσεις:

CITROEN DS9

1 Σχόλιο

1 Σχόλιο

  1. christos bergeletos

    22/03/2018 στις 21:44

    ena apo ta kalytera autokinita pagosmios

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo

Η διαφήμιση της Jaguar συνεχίζει να προκαλεί

Featured

Grand Automotive Hellas: Ο Στήβεν Σίρτης αναλαμβάνει CEO

Dacia

Σαράντα νεές BMW έως το 2028!

BMW