Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Οδηγούμε το νέο Hyundai Inster στην Αθήνα

Το Inster, με τις συμπαγείς διαστάσεις του και την αυξημένη αυτονομία, στοχεύει στις αστικές μετακινήσεις, προσφέροντας μια ευέλικτη και οικονομική λύση για όσους αναζητούν ένα προσιτό οικονομικά ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Σύμφωνα με τα δεδομένα, η διείσδυση των ηλεκτρικών (BEV) και plug-in hybrid (PHEV) οχημάτων αυξάνεται σταθερά, φτάνοντας το 2023 το 11,3% των συνολικών ταξινομήσεων.

Για το 2025, η Hyundai προβλέπει ότι το ποσοστό των BEV/PHEV θα φτάσει το 15%, με τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα να έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο (9%) και τα plug-in υβριδικά να αντιπροσωπεύουν το 6%.

Αυτή η τάση ενισχύεται από τις κρατικές επιδοτήσεις και τη σταδιακή μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, γεγονός που καθιστά το Hyundai Inster μια εξαιρετικά επίκαιρη επιλογή για όσους επιθυμούν να αποκτήσουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Το Inster τοποθετείται μεταξύ των μικρών ηλεκτρικών αυτοκινήτων της κατηγορίας Α και των μεγαλύτερων της κατηγορίας Β. Συγκεκριμένα, ανταγωνίζεται μοντέλα όπως το Fiat 500e, Dacia Spring και Leapmotor T03 στις μικρότερες κατηγορίες, ενώ πλησιάζει σε διαστάσεις οχήματα της κατηγορίας Β όπως το Renault 5 E-Tech και το επερχόμενο Volkswagen ID.2all.

Συγκεκριμένα, το Inster βασίζεται στην πλατφόρμα του Casper (ενός μικρού μοντέλου που κυκλοφορεί στη Νότια Κορέα) έχει μήκος 3.825 χιλιοστά, πλάτος 1.610 χιλιοστά και ύψος 1.575 χιλιοστά, ενώ το μεταξόνιό του φτάνει τα 2.580 χιλιοστά. Η σχεδίασή του διατηρεί το μοντέρνο και τολμηρό στυλ της Hyundai, με κυκλικά LED φωτιστικά σώματα και χαρακτηριστικές λεπτομέρειες που ενισχύουν την προσωπικότητά του.

Δύο επιλογές μπαταρίας και αυτονομία έως 518 χιλιόμετρα

Το Inster είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις μπαταρίας:

  • Standard Range, με μπαταρία 42,0 kWh και απόδοση 97 ίππων
  • Long Range, με μεγαλύτερη μπαταρία 49,0 kWh και ισχύ 115 ίππων

Η μέση εργοστασιακή αυτονομία φτάνει έως τα 370 χιλιόμετρα στον αστικό κύκλο (WLTP), καθιστώντας το ένα από τα πιο αποδοτικά μικρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα της αγοράς. Επιπλέον, υποστηρίζει γρήγορη φόρτιση DC >120 kW, επιτρέποντας φόρτιση 30 λεπτών, ενώ η φόρτιση με AC 11 kW διαρκεί περίπου 4 ώρες και 35 λεπτά.

Πως πάει στο δρόμο

Στη σύντομη επαφή μας στην Αθήνα το Inster δείχνει τον αστικό του χαρακτήρα. Με μικρό μήκος κινείται με άνεση στον κυκλοφοριακό ιστό και παρκάρει με ευκολία ακόμα και στους πιο στενούς χώρους. Η υψηλή θέση οδήγησης προσφέρει καλή ορατότητα, ενώ η ελαφριά αλλά ακριβής αίσθηση του τιμονιού κάνει τους ελιγμούς παιχνίδι. Αυτό που θα ήθελα είναι το τιμόνι να έκοβε λίγο περισσότερο.

Στην ισχυρότερη έκδοση το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης προσφέρει άμεση απόκριση και τουλάχιστον ικανοποιητικές επιδόσεις με την αυτονομία πάνω από 300 χιλιόμετρα. Η ανάρτηση έχει ρυθμιστεί έτσι ώστε να απορροφά ικανοποιητικά τις ανωμαλίες του δρόμου, προσφέροντας έναν καλό συνδυασμό άνεσης και οδηγικής απόλαυσης. Εντυπωσιακή είναι η σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, όπως είδαμε στην Αττική Οδό.

Χώροι και πρακτικότητα

Το μεταξόνιο των 2.580 χιλιοστών συμβάλλει στη δημιουργία μιας άνετης καμπίνας, με μεγάλους χώρους για τέσσερις ενήλικες επιβάτες. Οι μπροστινές θέσεις προσφέρουν υψηλή θέση οδήγησης, εξασφαλίζοντας καλή ορατότητα, ενώ η δεύτερη σειρά καθισμάτων παρέχει ικανοποιητικό χώρο για τα πόδια και το κεφάλι, ακόμα και για ψηλότερους επιβάτες.

Μια πρακτική λεπτομέρεια είναι η λειτουργία ανάκλησης της πλάτης των πίσω συρόμενων καθισμάτων, που επιτρέπει στους επιβάτες να προσαρμόσουν τη θέση τους για μεγαλύτερη άνεση. Επιπλέον, οι αποθηκευτικοί χώροι στην καμπίνα είναι καλά μελετημένοι, με μεγάλες θήκες στις πόρτες και ένα ευρύχωρο κεντρικό υποβραχιόνιο.

Το πορτμπαγκάζ του Inster (από 238 έως και 351 λίτρα) προσφέρει καλή χωρητικότητα για την κατηγορία, καθιστώντας το πιο πρακτικό από άλλα μικρά ηλεκτρικά μοντέλα. Η πλάτη των πίσω καθισμάτων είναι αναδιπλούμενη σε διάταξη 50:50, επιτρέποντας την επέκταση του χώρου αποσκευών όταν χρειάζεται.

Εκδόσεις και εξοπλισμός

Το νέο Hyundai Inster είναι διαθέσιμο σε τέσσερις εκδόσεις: Style, Premium, Distinctive και Cross.

  • Style: Βασικός εξοπλισμός με ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, σύστημα infotainment με πλοήγηση και κάμερα οπισθοπορείας.
  • Premium: Επιπλέον διαθέτει αισθητήρες βροχής, δερμάτινη επένδυση τιμονιού και ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών.
  • Distinctive: Προσθέτει LED φωτισμό εσωτερικού, ηλεκτροχρωματικό καθρέφτη και ασύρματη φόρτιση κινητού.
  • Cross: Ξεχωρίζει με προστατευτικά προφυλακτήρων και μεγαλύτερες ζάντες 17 ιντσών με ελαστικά 205/45 R17.

Συνδεσιμότητα και τεχνολογία

Το Hyundai Inster διαθέτει προηγμένες τεχνολογίες, όπως το σύστημα Hyundai Digital Key 2 Touch (NFC) για εύκολη πρόσβαση χωρίς κλειδί, καθώς και over-the-air (OTA) ενημερώσεις για το λογισμικό. Διαθέτει επίσης πλήρες πακέτο συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης (ADAS), όπως υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας (LKA), έξυπνο cruise control (SCC) και ανίχνευση τυφλού σημείου (BSVM).

Τιμές και επιδοτήσεις

Χωρίς τις επιδοτήσεις οι τιμές του Hyundai Inster ξεκινούν από τις 22.390 ευρώ για τη βασική έκδοση Standard Range Style, ενώ η έκδοση Long Range Cross φτάνει τις 27.790 ευρώ. Με την κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά», οι τιμές μειώνονται, με το βασικό μοντέλο να κοστίζει περίπου 16.973 ευρώ, καθιστώντας το μια ιδιαίτερα προσιτή επιλογή.

Το Hyundai Inster φέρνει μια νέα προσέγγιση στην ηλεκτρική μετακίνηση, συνδυάζοντας προσιτή τιμή, προηγμένες τεχνολογίες και μεγάλη αυτονομία, αποτελώντας μια ιδανική λύση για όσους θέλουν να κάνουν το βήμα προς την ηλεκτροκίνηση στην πόλη.

Τιμές Hyundai Inster

Παρακάτω παρουσιάζονται οι εκδόσεις και οι τιμές του Hyundai INSTER.

Εκδόσεις InsterΜπαταρία / ΙσχύςStylePremiumDistinctiveCross
Τιμές πώλησης χωρίς την κρατική επιδότηση
Standard Range42 kWh
97 PS
22.390 €23.190 €
Long
Range
49 kWh
115 PS
24.790 €26.590 €27.790 €
Τιμές πώλησης με την κρατική επιδότηση
Standard Range42 kWh
97 PS
16.973 €17.580 €
Long
Range
49 kWh
115 PS
18.792 €20.157 €21.067 €

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Honda Dream Offers για το ZR-V

Honda

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi