Σύνδεση

Land Rover

Το νέο Range Rover Evoque μοιάζει με το παλιό αλλά είναι φουλ εξελιγμένο

Πρεμιέρα για τη δεύτερη γενιά του Range Rover Evoque, που στην αρχική του εκδοχή ήταν ένα από τα πρώτα μικρά premium SUV. Βέβαια πλέον η ολοκαίνουργια εκδοχή του θα έχει να αντιμετωπίσει σαφώς πιο έντονο και ισχυρό ανταγωνισμό και για αυτό εξελίχθηκε.

Αισθητικά διατηρήθηκαν τόσο οι ίδιες βασικές γραμμές του αμαξώματος, με τη χαρακτηριστική κλίση προς τα κάτω στο πίσω μέρος της οροφής, όσο και οι εξωτερικές διαστάσεις -μήκος και πάλι 4,47 μέτρα. Φυσικά η όλη εικόνα έχει ακολουθήσει τη λογική του μεγαλύτερου Velar και η εικόνα είναι ακόμα πιο καθαρή και δυναμική, με πιο τονισμένα φτερά.

Η βάση είναι το πλαίσιο PTA (Premium Transverse Architecture) στην τελευταία του εκδοχή, με αυξημένη κατά 13% ακαμψία και με μεταξόνιο μεγαλύτερο κατά 21 χιλιοστά. Αύξηση που μπορεί να μην εντυπωσιάζει αλλά εξασφαλίζει καλύτερους χώρους στο εσωτερικό και για τους επιβάτες και για τις αποσκευές, μιας και το πορτμπαγκάζ κυμαίνεται από τα 591 έως και τα 1.383 λίτρα.

Αναβαθμισμένος και προσαρμοσμένος στα δεδομένα του Velar εμφανίζεται και ο εσωτερικός διάκοσμος, με την πεπλατυσμένη κεντρική οθόνη των 9,5 ιντσών του συστήματος infotainment να κυριαρχεί οπτικά. Από κάτω της υπάρχει μια δεύτερη οθόνη για το σύστημα κλιματισμού, ενώ η μικρή των 1,7 ιντσών στον εσωτερικό καθρέφτη προβάλει εικόνα από την κάμερα που βρίσκεται στην κορυφή της αλά πτερύγιο καρχαρία κεραίας.

Φουλ ψηφιακός, με διαγώνιο 12,3 ιντσών είναι και ο πίνακας οργάνων, ενώ το παρόν μπορούν να δώσουν όλες οι δυνατότητες διασύνδεσης smartphones και μια μεγάλη γκάμα συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού.

Το νέο Range Rover Evoque θα κινείται από μια γκάμα τριών συνόλων βενζίνης και τριών πετρελαίου, ενώ θα ακολουθήσει αργότερα και μια υβριδική έκδοση. Όλοι οι κινητήρες είναι της σειράς Ingenium με τέσσερις κυλίνδρους, 2.000 κυβικά και φυσικά υπερτροφοδότηση. Ο εισαγωγικός είναι ο diesel των 150 ίππων, που είναι και ο μόνος που κινεί τους εμπρός τροχούς και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο.

Οι ισχυρότεροι πετρελαιοκινητήρες με τους 180 και τους 240 ίππους καθώς και τα σύνολα βενζίνης των 200, 250 και 300 ίππων διαθέτουν και ήπιο υβριδικό σύστημα (mild hybrid) με μίζα γεννήτρια και ιμάντα σε συνδυασμό με ηλεκτρικό κύκλωμα 48V. Παράλληλα συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων με συμβατικό και όχι περιστροφικό επιλογέα και το εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης Terrain Response 2, με 5 προγράμματα οδήγησης.

Ταυτόχρονα η κίνηση πέρα από την άσφαλτο διευκολύνεται αι από την απόσταση από τα έδαφος των 212 χιλιοστών, ενώ το Evoque μπορεί να περάσει και από νερό βάθους έως και 600 χιλιοστών -συν 100 σε σχέση με την προηγούμενη γενιά.

Στη Γερμανία το βασικό νέο Range Rover Evoque, το D150, θα ξεκινά από τις 37.350 ευρώ, ενώ το κορυφαίο P300 από τις 69.000 ευρώ και θα ανεβαίνει σημαντικά με τα εξτρά.

Γιάννης Σκουφής

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup