Σύνδεση

Featured

Ποιο είναι το κόστος από τις πειραγμένες αντλίες καυσίμων;

Οι Εταιρείες Εμπορίας Πετρελαιοειδών Ελλάδας θα είναι Παρούσες και στην επόμενη μέρα της κατάργησης των ορυκτών καυσίμων, καθώς όπως υπογράμμισαν σε διαδικτυακή εκδήλωση του Συνδέσμου τους για το μέλλον του κλάδου, είναι μέρος της λύσης και όχι του προβλήματος.

Προς επίρρωση των παραπάνω και οι επενδύσεις που ήδη τρέχουν στο σκέλος της ηλεκτρικών δικτύων φόρτισης στους σταθμούς ανεφοδιασμού που διαθέτουν. Ακόμα και τώρα που είναι χαμηλή η ζήτηση στα ηλεκτρικά οχήματα στην Ελλάδα, ο χρήστης του ηλεκτρικού οχήματος μπορεί να κινηθεί από την μια άκρη της Ελλάδας στην άλλη χωρίς πρόβλημα (πάντα εντός εθνικών αρτηριών), ανάφεραν τα μέλη του συνδέσμου.

Εστιάζοντας στη μετάβαση από τα ορυκτά καύσιμα στις άλλες μορφές βιώσιμης μετακίνησης και πάντα υπό το πρίσμα του ευρωπαϊκού προγράμματος Fit 55 europe, τονίστηκε ότι ναι μεν ο κλάδος της Εμπορίας Πετρελαιοειδών Ελλάδας συμφωνεί με τις αρχές του, ωστόσο θα πρέπει να γίνει σαφές ότι το κόστος της μετάβασης για τον καταναλωτή είναι μεγάλο και χρήζει περαιτέρω επεξεργασίας.

Αναφορικά με τα φαινόμενα παραβατικότητας που παρατηρούνται στα καύσιμα, ο Σύνδεσμος τονίζει ότι αν λειτουργήσει σωστά το σύστημα «εισροών-εκροών» αυτά θα παταχθούν. Για το λόγο αυτό ο σύνδεσμος υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με την ΑΑΔΕ προκειμένου να ελεγχθεί η παραβατικότητα. Σε κάθε περίπτωση οι μηχανισμοί του κράτους είναι υπεύθυνοι για φορολογικές και λοιπές παραβάσεις και όχι οι εταιρείες, όπως χαρακτηριστικά τονίστηκε.

Πάντως παρά τα σημαντικά βήματα που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια, η αγορά καυσίμων μαστίζεται από ζητήματα παραβατικότητας. Οι σημαντικότερες μορφές παραβατικότητας στην ελληνική αγορά είναι:

  • To λαθρεμπόριο στο πετρέλαιο κίνησης και στο υγραέριο κίνησης.
  • Η νόθευση καυσίμων με χημικές ουσίες.
  • Οι παράνομες παρεμβάσεις στη λειτουργία των αντλιών των πρατηρίων, με αποτέλεσμα να παραδίδονται μειωμένες ποσότητες στον καταναλωτή.

Οι άμεσες επιπτώσεις είναι σημαντικές, καθώς τα ταμεία του κράτους χάνουν 100- 150 εκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο από το λαθρεμπόριο και τη νόθευση, ενώ οι καταναλωτές χάνουν 50- 90 εκατομμύρια ευρώ από την αγοραστική τους δύναμη, εξαιτίας των «πειραγμένων» αντλιών.

Ωστόσο, υπάρχουν και έμμεσες επιπτώσεις στην υγεία των καταναλωτών και στο Περιβάλλον αλλά και στη στρέβλωση του υγειούς ανταγωνισμού.

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Δείτε τι κάνουν οι Άραβες για να ξεκολλάνε τα αυτοκίνητα στην άμμο (Video)

Featured

Πόσα χιλιόμετρα θα μπορέσετε να κάνετε με λαμπάκι για το καύσιμο;

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πόσο πιο γρήγορος είναι ένας πιλότος Φόρμουλα 1 από απλούς οδηγούς; (Video)

F1

Το TOGG, το τούρκικο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, πήρε τους δρόμους

Featured

Hyundai i20 N







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup