Σύνδεση

Skoda

Η ανανεωμένη Skoda Fabia έχει και σπορ έκδοση Monte Carlo

Πιστή στο χρονοδιάγραμμά της η Skoda προχώρησε στην ανανέωση της Fabia, σε συνδυασμό και με την ταυτόχρονη αναβάθμισή της σε αρκετούς τομείς. Αισθητικά οι αλλαγές μπορεί να μην εκτεταμένες ή χτυπητές -στο εμπρός μέρος εντοπίζονται στη μεγαλύτερη και πιο εμφατική μάσκα και στα στάνταρ LED φώτα ημέρας, ενώ οι προφυλακτήρες έχουν συνολικά νέα σχεδίαση- αλλά κατορθώνουν να προσδώσουν το υπερ- μίνι της Skoda μια πιο σύγχρονη εικόνα.

Η ίδια προσέγγιση ακολουθήθηκε και στο εσωτερικό, με έναν επανασχεδιασμένο και ευανάγνωστο πίνακα οργάνων, νέα συστήματα infotainment, 4 τον αριθμό, αναβαθμισμένες δυνατότητες διασύνδεσης και 2 θύρες USB για όσους κάθονται πίσω μαζί με το Media Connect, που περιλαμβάνει βάσεις για tablet.

Από τη στιγμή που οι εξωτερικές διαστάσεις δεν έχουν αλλάξει -το μήκος παραμένει έστω και οριακά κάτω από τα 4,0 μέτρα και το μεταξόνιο είναι και πάλι 2.470 χιλιοστά- οι χώροι στο εσωτερικό παραμένουν οι ίδιοι. Έτσι είναι άνετοι ακόμα και για πέντε, με βάση πάντα τα δεδομένα των υπερ- μίνι, ενώ το πορτμπαγκάζ, με χωρητικότητα από 330 έως 1.150 λίτρα είναι από τα πιο μεγάλα της κλάσης. Κορυφαίο είναι αυτό του στέισον -εδώ το μήκος είναι 4,262 μέτρα- που κυμαίνεται από τα 530 έως τα 1.395 λίτρα.

Η γκάμα των κινητήρων της νέας Fabia περιλαμβάνουν αποκλειστικά τρικύλινδρα σύνολα βενζίνης 1.000 κυβικών. Το εισαγωγικό είναι το ατμοσφαιρικό MPI των 75 ίππων, ενώ ακολουθούν οι δύο ανανεωμένοι -με καινούργιο υπερσυμπιεστή και φίλτρο σωματιδίων- turbo TSI των 95 και των 110 ίππων. Ο πρώτος συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων και ο δεύτερος είτε με 6άρι χειροκίνητο είτε με αυτόματο DSG διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις.

Και οι δύο είναι διαθέσιμοι για την πιο σπορ έκδοση Monte Carlo, η οποία είναι και αυτή με τις μεγαλύτερες δυνατότητες εξατομίκευσης. Εξωτερικά ξεχωρίζει από τη δυνατότητα διχρωμίας του αμαξώματος, από τα σπόιλερ μπροστά και πίσω και το διαχύτη σε συνδυασμό με τις μαύρες λεπτομέρειες αλλά και τις μαύρες ζάντες των 18 ιντσών, καθώς και από τα πάντα απαραίτητα λογότυπα στην κεντρική κονσόλα. Αντίστοιχα στο εσωτερικό διαθέτει σπορ καθίσματα με καλή πλευρική στήριξη και «καπιτόνε» επενδύσεις, καθώς και αντίστοιχο τριάκτινο τιμόνι, ενώ ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων κάμερα οπισθοπορείας, cruise control, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κλιματισμό και σύστημα εκκίνησης κινητήρα χωρίς κλειδί.

Στο δρόμο το Fabia Monte Carlo των 95 ίππων που οδηγήσαμε είναι καλά στημένο και άνετο, ενώ ο τρικύλινδρος και δεν έρχεται ακουστικά στο προσκήνιο και ελαστικός αποδεικνύεται -στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, ενώ δεν έχει νόημα να τον πιέσει κανείς πιο ψηλά. Εξασφαλίζει ικανοποιητικές επιδόσεις (0-100 σε 10,0 δεύτερα, τελική 184), αποδεικνύεται οικονομικός ( από 5,137 έως 5,982 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα και η ακρίβεια οφείλεται στις νέες προδιαγραφές WLTP) και με εκπομπές CO2 από 116,50 έως 135,60 γραμμάρια το χιλιόμετρο(κατά WLTP και αυτές).

H ανανεωμένη Fabia πέρα από τo Monte Carlo είναι διαθέσιμη με τα επίπεδα εξοπλισμού Active και Comfort (75 ίπποι), Ambition και Style (95 και 110 ίπποι) και σε τιμές που ξεκινούν από τις 10.980 ευρώ. Η αντίστοιχη τιμή του Wagon είναι 11.680 ευρώ.

Γιάννης Σκουφής

SKODA FABIA 1.0 TSI (95 PS)
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 3.997×1.732×1.467 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.470 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 330- 1.150 λίτρα
Βάρος: 1.046 κιλά
Κινητήρας: 999 κ.εκ., 3 κύλινδροι, turbo βενζίνης
Ισχύς: 95 PS/ 5.000- 5.500 σ.α.λ.
Ροπή: 160 Nm/ 1.800- 3.500 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 10,8”, 184 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση (επίσημη): 5,137- 5,982 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2: 116,50- 135,60 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 114- 163 €
Τιμή: από 12.980 €

φωτογραφίες: Γιώργος Καραγιωργάκης

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4422″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured