Σύνδεση

Volkswagen

VW POLO BLUEGT

Το VW Polo BlueGT με τους 140 ίππους του γεφυρώνει το κενό μεταξύ του 1.2 TSI των 105 ίππων και του GTI των 1.400 κυβικών και των 180 ίππων. Παράλληλα το BlueGT είναι και το πρώτο VW με κινητήρα που έχει τη δυνατότητα αποσύνδεσης των δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους του. Πρόκειται για το νέο 1.4 TSI και εφόσον πληρούνται κάποιες προϋποθέσεις –όταν δηλαδή λειτουργεί από τις 1.250 έως τις 4.000 σ.α.λ. και η ροπή που αποδίδει κυμαίνεται από τα 25 μέχρι τα 100 Nm- οι κύλινδροι 2 και 3 τίθενται εκτός.

Οι προϋποθέσεις αυτές πληρούνται στο 70% των περιπτώσεων κίνησης και φυσικά ο οδηγός δεν καταλαβαίνει το αν λειτουργούν 2 ή 4 κύλινδροι παρά μόνο από τη σχετική ένδειξη στον πίνακα οργάνων.

Το κέρδος απ’ όλη αυτή τη διαδικασία είναι από 0,7 έως 1,0 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα, με αποτέλεσμα η μέση κατανάλωση του Polo BlueGT να είναι 4,7 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές CO2 του 108 γραμμάρια. Μάλιστα αν ο 1.4 TSI των 140 ίππων συνδυαστεί και με το 7άρι DSG η μέση κατανάλωση μειώνεται κι άλλο, στα 4,5 λίτρα. Κι όλα αυτά με το 0-100 να έρχεται σε 7,9 δεύτερα και η τελική να είναι 210 χλμ./ ώρα.

Αισθητικά το VW Polo BlueGT δανείζεται στοιχεία από το GTI, τόσο εκτός με το σπόιλερ και τον προφυλακτήρα με το διαχύτη όσο και εντός με τα τύπου μπάκετ καθίσματα.  

{gallery}photos/27/news/VW-POLO-BLUEGT{/gallery}


Επόμενο:

ΝΕΟ HYUNDAI SANTA FE

Μη χάσεις:

DACIA LODGY

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

Alfa Romeo: Τελικές δοκιμές της Milano που παρουσιάζεται στις 10 Απριλίου

Alfa Romeo

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz