Σύνδεση

Volkswagen

VW PHIDEON: ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΜΑDE FOR CHINA

Η τεράστια αγορά αυτοκινήτου της Κίνας, και η εκρηκτική της ανάπτυξη των τελευταίων ετών, έχει όχι μόνο αρκετές ιδιαιτερότητες αλλά φέρνει και στην επιφάνεια την ανάγκη για την δημιουργία μοντέλων για αποκλειστική διανομή μέσα στην χώρα. Οι τοπικοί κατασκευαστές παράγουν σε τεράστιους αριθμούς μεγάλα αυτοκίνητα τα οποία στην καλύτερη περίπτωση είναι αντιγραφές των ευρωπαϊκών, τα περισσότερα εκ των οποίων είναι κατά κύριο λόγο σεντάν με τεράστια μεταξόνια.

Σ’ αυτό το μήκος κύματος έρχεται να μπει και η VW η οποία δραστηριοποιείται εδώ και αρκετά χρόνια στην χώρα, μέσο του joint venture Shangai-Volkswagen. Και με βάση αυτή την λογική, παρουσίασε το VW Phideon, ένα μεγάλο σεντάν, το οποίο απευθύνεται στο πλούσιο κοινό της χώρας, καθώς το κόστος του αγγίζει στην πιο πλούσια έκδοση τα 97.000 δολάρια.

phideon-2

Πρόκειται για τη νέα ναυαρχίδα της εταιρίας στην Κίνα, η οποία είχε παρουσιαστεί ως πρωτότυπο πριν δύο χρόνια, και πλέον ανακοινώθηκε και επίσημα. Από άποψη μεγέθους βρίσκεται μεταξύ του μικρότερου Passat και του μεγαλύτερου Phaethon, και χρησιμοποιεί την πλατφόρμα MLB 2, την ίδια που χρησιμοποιεί και το Audi A6L που κατασκευάζεται μόνο για την Κίνα.

Η αύξηση του μήκους και του μεταξονίου συνδυάζεται και με την αύξηση του εξοπλισμού σε σημείο που το Phideon να αποτελεί ένα αυτοκίνητο για υψηλά στελέχη ή επίδειξης του status μιας ταχύτητα ανερχόμενης μεσαίας τάξης της κινέζικης κοινωνίας. Υπάρχουν δέρματα Nappa παντού, τραπεζάκια, μαξιλάρια στα προσκέφαλα, ξεχωριστός κλιματισμός πίσω όπως και ρυθμιστικά για το ραδιόφωνο και το σύστημα επικοινωνίας και διασκέδασης.

phideon-10

Το αμάξωμα του Phideon δείχνει πραγματικά ισορροπημένο και αρκετά προσγειωμένο (ιδίως αν έχετε κάποια εικόνα για το τι κυκλοφορεί στην αγορά της Κίνας από τους εγχώριους κατασκευαστές). Υπό κάποιες γωνίες μάλιστα είναι έως και όμορφο, καθώς καταφέρνει να ενσωματώνει όλες τις σχεδιαστικές γραμμές της VW σε ένα αμάξωμα, που αν και κάπως “ξεχειλωμένο” παραμένει ισορροπημένο και σοβαρό.

Σε ότι αφορά τους κινητήρες υπάρχουν δύο επιλογές. Ένας δίλιτρος TSI με 224 ίππους και ένας τρίλιτρος V6 με 299 ίππους. Και οι δύο χρησιμοποιούν το επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Οι τιμές ξεκινούν από τα 51.000 δολάρια για την βασική έκδοση και μπορούν να φθάσουν έως και τα 97.000 δολάρια για την πλήρως εξοπλισμένη κορυφαία έκδοση.

phideon-3

Σε ότι αφορά τον ανταγωνισμό, αυτοί είναι κατά κύριο λόγο οι Μercedes E-Class L, BMW 5Li, Volvo S90L και το Audi A6L. Όλα αυτά είναι αυτοκίνητα τα οποία είναι μεταποιημένες εκδόσεις των αντίστοιχων ευρωπαϊκών με στόχο την αγορά της Κίνας. Όμως το Phideon είναι το μοναδικό το οποίο σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε εξ’ αρχής με γνώμονα τις ανάγκες των Κινέζων. Όσον αφορά την δυνατότητα πώλησης και εκτός Κίνας, αυτή την στιγμή δεν υπάρχουν κάποιες σχετικές πληροφορίες, καθώς η αγορά εκεί είναι τεράστια, και μπορεί να απορροφήσει εύκολα την παραγωγή του.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

Alfa Romeo: Τελικές δοκιμές της Milano που παρουσιάζεται στις 10 Απριλίου

Alfa Romeo

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz