Σύνδεση

Volvo

VOLVO: ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ

volvo-electric-1

Το κόστος και το μέγεθος των μπαταριών είναι το βασικό θέμα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και αυτή είναι και η κύρια αιτία που η αυτονομία τους είναι περιορισμένη.

Η Volvo προκειμένου να δώσει μια ρεαλιστική λύση στο θέμα και σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Ένωση, έχει εξελίξει και εργάζεται πάνω σε 3 διαφορετικά concept –τα δύο βασίζονται στο C30 και το άλλο στο V60– όπου η αυτονομία αυξάνεται κατακόρυφα με τη βοήθεια ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Στο πρώτο concept o κινητήρας αυτός είναι 3κύλινδρος 60 ίππων, βρίσκεται κάτω από το χώρο αποσκευών, έχει ρεζερβουάρ 40 λίτρων και τροφοδοτεί μια γεννήτρια 40kW. Κανονικά το αυτοκίνητο κινείται ηλεκτρικά, μόλις όμως το ενεργειακό περιεχόμενο των συσσωρευτών εξαντλείται ο 3κύλινδρος παίρνει μπροστά και τροφοδοτεί τη γεννήτρια, που με τη σειρά της κινεί τον ηλεκτροκινητήρα και φορτίζει τις μπαταρίες, προκειμένου αργότερα το C30 να μπορεί και πάλι να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά.

Στη δεύτερη πρόταση της Volvo ο κινητήρας είναι και πάλι κάτω από το πορτμπαγκάζ είναι όμως turbo με 190 ίππους και συνδεδεμένος παράλληλα. Αυτό στην πράξη σημαίνει πως μπορεί να κινήσει μόνος του τους πίσω τροχούς μέσω κιβωτίου 6 σχέσεων. Αυτό θα συμβεί όταν τελειώσει η ενέργεια των μπαταριών, ενώ αυτές φορτίζονται μέσω της γεννήτριας για μελλοντική χρήση. Μάλιστα υπάρχουν δύο προγράμματα λειτουργίας, το City Mode, στο οποίο οι μπαταρίες φορτίζονται μέσω της γεννήτριας και το Sport Mode στο οποίο στόχος είναι οι επιδόσεις και γι αυτό συνεργάζονται ο κινητήρας εσωτερικής καύσης και ο ηλεκτροκινητήρας.

Στο 3ο concept η σύνδεση είναι και πάλι παράλληλη και ο κινητήρας εσωτερικής καύσης turbo 190 ίππων. O οποίος όταν εξαντληθούν οι μπαταρίες και μέχρι τα 50 χλμ./ ώρα τροφοδοτεί τη γεννήτρια κι αυτή με τη σειρά της φορτίζει τις μπαταρίες και λειτουργεί ο ηλεκτροκινητήρας. Πάνω από τα 50 ο κινητήρας εσωτερικής καύσης κινεί ο ίδιος τους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 2 σχέσεων. Ταυτόχρονα φορτίζει και τις μπαταρίες για μελλοντική καθαρά ηλεκτρική μετακίνηση, ενώ κι εδώ στο Sport Mode το ζητούμενο είναι οι επιδόσεις.

Και με τα τρία concept της Volvo η πραγματική αυτονομία των κατά βάση ηλεκτρικών C30 και V60 ξεπερνά τα 1.000 χιλιόμετρα –χωρίς τη χρήση των κινητήρων εσωτερικής καύσης ίσα που φτάνει τα 110- ενώ οι εκπομπές CO2 κυμαίνονται όταν βέβαια λειτουργούν οι 3κύλινδροι κάτω από τα 50 γραμμάρια το χιλιόμετρο.

{gallery}photos/26/eco/VOLVO-ELECTRIC{/gallery}


Επόμενο:

VOLVO S80 2.0T5

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured