Σύνδεση

Toyota

ΝΕΟ TOYOTA RAV4

Το αυτοκίνητο που ουσιαστικά δημιούργησε την κατηγορία των σύγχρονων SUV, το Toyota RAV4, έφτασε αισίως στην 4η γενιά του, η οποία παρουσιάστηκε επίσημα στην έκθεση του Λος Άντζελες.

Το RAV4, που έχει γνωρίσει δόξες και στην ελληνική αγορά, ακολουθεί εμφανώς τη νέα αισθητική ταυτότητα της Toyota που λανσαρίστηκε με την ευκαιρία του καινούργιου Auris. Έτσι δείχνει σαφώς πιο μοντέρνο σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του, ο χαρακτήρας του, που ποτέ δεν του έλειπε άλλωστε, εξακολουθεί να είναι έντονος, ενώ ένα ιδιαίτερο γνώρισμά του είναι η γραμμή των παραθύρων του που ανεβαίνει προς τα πίσω.

Παράλληλα όμως ακολουθεί και τη σχεδιαστική λογική του Auris, καθώς είναι πιο μακρύ κατά σχεδόν 20,5 εκατοστά από την προηγούμενη γενιά (το σύνολο 4,57 μέτρα) και πιο χαμηλό κατά 25 χιλιοστά, γεγονός που κολακεύει και την αεροδυναμική του.

Από κει και πέρα διαθέτει φυσικά και όλα εκείνα τα στοιχεία που το ταυτοποιούν ως SUV –αυξημένη απόσταση από τα έδαφος, μικροί πρόβολοι, κ.λπ.

Στο εσωτερικό του πέρα από το καινούργιο και πιο σύγχρονο σχεδιασμό, με τη μεγάλη οθόνη να δεσπόζει στο ταμπλό, μεγάλωσαν και οι χώροι (μεταξόνιο 2,66 μέτρα), με αποτέλεσμα η μετακίνηση ακόμα και 5 ενηλίκων και των αποσκευών τους να είναι πλέον πιο άνετη. Ειδικά το πορτμπαγκάζ του με minimum χωρητικότητα 547 λίτρων, πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα και δυνατότητας ασύμμετρης αναδίπλωσης της πλάτης του πίσω καθίσματος είναι από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας.

Στη γκάμα των κινητήρων μπορεί να μην υπάρχουν μεγάλες διαφοροποιήσεις, υπάρχουν όμως σημαντικές βελτιώσεις προκειμένου τόσο ο κινητήρας βενζίνης όσο και οι dieselνα γίνουν πιο οικονομικοί και καθαροί. Έτσι ο δίλιτρος βενζίνης με τους 151 ίππους συνδυάζεται με τετρακίνηση και με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων είτε με CVT και εκπέμπει 166 και 167 γραμμάρια CO2 αντίστοιχα.

Με το δίλιτρο diesel των 124 ίππων το καινούργιο RAV4 είναι αποκλειστικά προσθιοκίνητο, με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και εκπομπές CO2 127 γραμμαρίων, ενώ μόνο τετρακίνητο είναι με τον 2.2 D4D, που αποδίδει 150 ίππους και συνδυάζεται, πέρα από το χειροκίνητο κιβώτιο και με ένα κλασικό αυτόματο επίσης 6 σχέσεων (CO2 147 και 173 γραμμάρια αντίστοιχα).

Η ανάρτηση του RAV της 4ης γενιάς έχει ρυθμιστεί εκ νέου, το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσής του έχει βελτιωθεί, ενώ πλέον το Dynamic Drive που διαθέτει και συντονίζει την μετάδοση, το σύστημα ευστάθειας και το σύστημα διεύθυνσης διαθέτει πλέον και πρόγραμμα Sport.

Σημαντικές είναι πάντως οι αλλαγές και στην τετρακίνηση, η οποία ελέγχει συνεχώς την κατανομή της ροπής που μπορεί να μεταβληθεί από το 100:0 μπροστά πίσω μέχρι το 50:50, ενώ η κίνηση μόνο μπροστά επιλέγεται όσο το δυνατόν περισσότερο για χάρη της οικονομίας καυσίμου. Στο πρόγραμμα Sport πάντως η στάνταρ κατανομή στους δύο άξονες είναι 90:10, προκειμένου να αποφορτίζονται λίγο οι εμπρός τροχοί, ενώ για την κίνηση πέρα από την άσφαλτο υπάρχει η δυνατότητα κλειδώματος της μετάδοσης στο 50:50 για ταχύτητες μέχρι και 40 χλμ./ ώρα.

Φυσικά το καινούργιο μεσαίο SUV της Toyota δεν θα μπορούσε παρά να ακολουθεί την τάση που θέλει τα σύγχρονα μοντέλα να διαθέτουν και ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας –στάνταρ ή εξτρά- που συμπληρώνουν την προστασία που προσφέρουν το ESP και οι αερόσακοι που εδώ είναι επτά. Έτσι το RAV διαθέτει συστήματα για τη διατήρηση της λωρίδας κίνησης, για τον έλεγχο της τυφλής γωνίας στους καθρέφτες, καθώς και για την αυτόματη λειτουργία των προβολέων.

{gallery}photos/31/news/NEO-TOYOTA-RAV4{/gallery}


Επόμενο:

ΝΕΑ PORSCHE CAYMAN

Μη χάσεις:

MIURA ΩΝΑΣΗ-ΚΟΚΟΤΑ

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured