Όπως γράψαμε η νέα, 5η γενιά του Seat Ibiza θα είναι αποκλειστικά 5θυρη, καθώς καταργούνται τόσο το τρίθυρο SC όσο και το στέισον. Παράλληλα θύμα των εξελίξεων πέφτει και η top, σπορ έκδοση Cupra και αυτό παρόλο που το νέο πλαίσιο MQB A0 «σηκώνει» από πλευράς χώρων και μεγαλύτερους κινητήρες, ειδικά σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο, από το νέο 1.5 TSI.
Ο τελευταίος, ο οποίος αποτελεί το πρώτο βήμα για το τέλος του downsizing που ανακοίνωσε η Volkswagen μιας και αντικαθιστά τον κινητήρα που ξεκίνησε την τάση, τον 1.4 TSI, θα είναι με τους 150 ίππους του κατά πάσα πιθανότητα ο πιο δυνατός διαθέσιμος για το νέο Ibiza.
Με την απόφαση αυτή η ισπανική εταιρεία ίσως να θέλει να ενισχύσει τις πωλήσεις του Leon Cupra, που είναι έτσι κι αλλιώς εξαιρετική πρόταση.
Γιάννης Σκουφής
