Σύνδεση

Ford

TO FORD GT ΕΧΕΙ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΤΙΜΟΝΙ. ΓΙΑΤΙ;

Τα συστήματα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση είναι πιο ελαφριά, πιο απλά και δεν επιβαρύνουν τόσο την κατανάλωση καυσίμου, όμως από την άλλη εξακολουθούν να έχουν, παρόλo που σε σχέση με τον πρωτοπόρο του είδους Fiat Punto έχουν βελτιωθεί αλματωδώς, μια σχετικά τεχνητή αίσθηση.

Ειδικά αν οι απαιτήσεις είναι ιδιαίτερα υψηλές, όπως συμβαίνει με το σούπερ σπορ Ford GT, το οποίο έχει κλασική υδραυλική υποβοήθηση. Ο λόγος εδώ πάντως δεν είναι μόνο η αίσθηση αλλά και το ότι η υδραυλική αντλία έχει και άλλες χρήσεις. Στο πρόγραμμα Track για παράδειγμα μειώνει την απόσταση της ρυθμιζόμενης ανάρτησης από το έδαφος κατά 15 χιλιοστά, ενώ αναλαμβάνει και τις κινήσεις της ενεργητικής πίσω πτέρυγας.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured