Το μοντέλο προχώρησε πλέον στην παραγωγή, αλλά το όνομα Αegea χάθηκε στην πορεία για όλες τις χώρες πλην της Τουρκίας, όπου και θα κατασκευάζεται από την Tofas. Για όλες τις άλλες αγορές του κόσμου το νέο τετράθυρο Fiat θα χρησιμοποιεί ένα γνωστό όνομα από το σχετικά πρόσφατα παρελθόν της ιταλικής εταιρείας, το Tipo –ναι, αυτό είναι που θυμάστε, με το ψηφιακό πίνακα οργάνων που το 1988 που πρωτο-εμφανίστηκε έτεινε στα όρια του science fiction.
Το σύγχρονό μας Fiat Tipo έχει μήκος 4,50 μέτρων, ενώ σε αυτό θα βασίζονται τόσο το αντίστοιχο στέισον όσο και το hatchback. Από κει και πέρα το μεταξόνιο των 2,64 μέτρων εγγυάται τους μεγάλους χώρους για επιβάτες και αποσκευές (πορτμπαγκάζ: 510 λίτρα).
Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει δύο diesel και δύο σύνολα βενζίνης, για τα οποία ούτε οι Ιταλοί ούτε οι Τούρκοι έχουν κοινοποιήσει περισσότερα στοιχεία. Κατά πάσα θα πρόκειται για τις δύο εκδοχές του turbo diesel 1.600 Multijet II, με 95 και 105 ίππους, ενώ ο βασικός κινητήρας βενζίνης θα είναι ο ατμοσφαιρικός 1.400 με τα 95 άλογα και ο πιο ισχυρός ο 1.4Τ MultiAir (120 ίπποι).
Γιάννης Σκουφής
