Σύνδεση

Featured

TA 4 MΥΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ PAGANI

H Pagani, η εταιρία που δημιούργησε ο μοναδικός από κάθε άποψη Horacio Pagani έχει δημιουργήσει μερικά από τα πιο εξωτικά και ιδιαίτερα supercars που έχουν περάσει στην ιστορία της αυτοκίνησης. Καταφέρνοντας παράλληλα να μπει δικαιωματικά στους λίγους και εκλεκτούς κατασκευαστές που αφήνουν το στίγμα τους είτε αυτό αφορά την σχεδίαση είτε τις επιδόσεις και τα οδηγικά χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων τους.

Pagani-Huayra-flaps

Ο Αργεντίνικης καταγωγής Horacio Pagani μετακόμισε στην Ιταλία σε πολύ νεαρή ηλικία και ασχολήθηκε με την αυτοκινητοβιομηχανία μετά από σύσταση του αείμνηστου Juan Manuel Fangio. Ξεκίνησε στην Lamborghini ως αρχιμηχανικός και είχε εμπλοκή στην εξέλιξη της απίστευτης Countach. Είχε διαπιστώσει από τότε την σημαντικότητα των ανθρακονημάτων στα supercars και σύστησε την πρωτογενή κατασκευή κάρμπον εξαρτημάτων. Η Lamborghini αρνήθηκε λέγοντας πως η Ferrari δεν είχε κάτι ανάλογο και μετά από μία έντονη διαφωνία ο Pagani έφυγε, αγόρασε το δικό του «κλίβανο» το 1987 και ξεκίνησε την Modena Design που έφτιαχνε εξαρτήματα για την Formula One και εταιρίες όπως η Daimler, η Ferrari και η Aprilia.

Pagani-Zonda

Τα υπόλοιπα είναι ιστορία, καθώς ο Pagani ξεκίνησε να φτιάχνει τα δικά του αυτοκίνητα, με την εμβληματική Zonda να είναι το πρώτο δείγμα γραφής με την οποία μάλιστα έπιασε όλους τους αντίστοιχους κατασκευαστές στον “ύπνο”. Ένα αυτοκίνητο μοναδικής αισθητικής, με απίστευτη προσοχή στην λεπτομέρεια και κορυφαίες επιδόσεις που δεν είχαν σε τίποτα να ζηλέψουν από τις αντίστοιχες προτάσεις των Ferrari, Lamborghini κ.λπ. Η σχεδόν χειροποίητη κατασκευή των αυτοκινήτων του, έχει και κάποιες ιδιαιτερότητες και μερικά μυστικά, πέντε από τα οποία αποκαλύπτουμε στη συνέχεια.

1. Απαιτούνται 24 ώρες μόνο και μόνο για να φτιαχτεί το σήμα της Huayra. Η λεπτομέρεια και η προσοχή που απαιτείται σε κάθε Pagani αποτυπώνεται μέχρι και στο σήμα του αυτοκινήτου.

bolts-on-a-Pagani-Huayra

2. Οι κοχλίες που χρησιμοποιούνται στην Huayra κοστίζουν όσο μία Porsche 911. Και αυτό διότι κάθε μεγάλη βίδα που υπάρχει είναι κατασκευασμένη από υψηλής καθαρότητας τιτάνιο και κάθε μία φέρει το λογότυπο της εταιρίας ώστε να πιστοποιείται η γνησιότητα της. Κάθε τέτοια βίδα κοστίζει περίπου 80 δολάρια και αν σκεφτείτε σε κάθε Huayra υπάρχουν 1.400 τέτοιες βίδες τότε μπορείτε να υπολογίσετε το κόστος που φτάνει όσο μία βασική 911.

Pagani-Huayra

3. Η Huayra με τους ιδιότυπους καθρέπτες χρησιμοποιεί πτυσσόμενα flaps στο πίσω μέρος για να επιβραδύνει. Αν και τα περισσότερα supercar διαθέτουν μία μικρή ή μεγάλη πτέρυγα στο πίσω μέρος, η Pagani το πήγε ένα βήμα μακρύτερα επιλέγοντας την χρήση flaps (μπροστά και πίσω). Η κλίση τους εξαρτάται από διάφορες παραμέτρους όπως είναι η ταχύτητα του αυτοκινήτου, η γωνία του τιμονιού, η θέση του γκαζιού κ.α. βελτιστοποιώντας ανάλογα το κάθετο αεροδυναμικό φορτίο (downforce).

Pagani-Zonda-car

4. Καμία Pagani Zonda που έχει κατασκευαστεί από το 1999 έως το 2001 δεν έχει πάρει άδεια κυκλοφορίας για τις ΗΠΑ. Είναι η μοναδική Pagani που δεν επιτρέπεται να κυκλοφορεί στις ΗΠΑ (δεν μιλάμε για track-only έκδοση όπως η Zonda R). Ένας από τους λόγους είναι πως ποτέ δεν παραχωρήθηκε μία Zonda στον οργανισμό NHSTA για αξιολόγηση, ενώ από τη άλλη δεν ανταποκρίνεται στις εκεί εκπομπές ρύπων, στις προδιαγραφές προβολέων κ.α.

 

 

1 Σχόλιο

1 Σχόλιο

  1. ΓΙΩΡΓΟΣ

    10/07/2017 στις 10:47

    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΛΟΓΩ …. ΦΑΣΑΡΙΑΣ ΤΩΝ ΕΞΑΤΜΙΣΕΩΝ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

Alfa Romeo: Τελικές δοκιμές της Milano που παρουσιάζεται στις 10 Απριλίου

Alfa Romeo

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz