Σύνδεση

Ssangyong

SSANGYONG: Η ΝΕΑ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΑ SUV ΑΝΑΤΕΛΛΕΙ!

Με την πρεμιέρα του νέου Rexton, η SSANGYONG, o παλαιότερος κατασκευαστής αυτοκινήτων της Κορέας, με 63 χρόνια ιστορίας, βλέπει το μέλλον με σιγουριά παρουσιάζοντας εντυπωσιακά μοντέλα…

XAV-L: Ένα concept SUV με πλεονεκτήματα MPV

Φέτος ο πρωταγωνιστής της SsangYong στο περίπτερό της στη Διεθνή Έκθεση της Γενεύης ήταν το πρωτότυπο XAV-L, που πολύ σύντομα θα περάσει στην κανονική παραγωγή. Πρόκειται για μια σπουδή ενός SUV μεσαίου μεγέθους, με μήκος στα 4,63 μέτρα & δυναμικές γραμμές, εμπνευσμένες από την trademark σχεδίαση του κλασικού SsangYong  Korando 2ης γενιάς, που ήταν ιδιαίτερα δημοφιλές τη δεκαετία του ’90. Βέβαια, η εικόνα του σύγχρονου πρωτότυπου είναι σύμφωνη με την πιο πρόσφατη σχεδιαστική λογική της SsangYong «Dynamic Motion» που αντλεί έμπνευση από τη δύναμη της φύσης.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει και το εσωτερικό του XAVL, με το σύγχρονο σχεδιασμό και τον ατμοσφαιρικό φωτισμό του, καθώς και με τις 7 θέσεις για επιβάτες που απλώνονται σε τρεις σειρές. Η μεσαία και η πίσω σειρά έχουν δυνατότητα μετακίνησης και σύμπτυξης, προκειμένου ο διαθέσιμος χώρος να αξιοποιείται όσο το δυνατόν καλύτερα ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες. Έτσι, το XAV-L διαθέτει και χαρακτηριστικά MPV, πέρα από αυτά του SUV, ενισχύοντας την οικογενειακή πλευρά του χαρακτήρα του.

Στο τελευταίο συμβάλλουν και οι εξελιγμένοι και οικονομικοί κινητήρες του, που είναι σύμφωνοι με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6. Πρόκειται για τον τετρακύλινδρο 1.5 βενζίνης με 163 ίππους και τον 1.6 diesel με 135 ίππους. Και οι δύο συνδυάζονται με αυτόματο ή χειροκίνητο κιβώτιο, με κίνηση στους εμπρός τροχούς, ενώ στα τεχνολογικά highlights του XAV-L περιλαμβάνεται και ένα πλήρες πακέτο συστημάτων υποβοήθησης και ασφάλειας. Μια σημαντική καινοτομία αποτελεί ο αερόσακος ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό, που συμπληρώνει τη δράση του αερόσακου για τους πεζούς. Από τη λίστα τεχνολογιών δεν λείπει το έξυπνο σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος, ούτε βέβαια οι πλήρεις δυνατότητες διασύνδεσης  που επιτρέπουν στους επιβάτες  ακόμα και τον, από απόσταση, χειρισμό των ηλεκτρικών συσκευών του σπιτιού τους.

Tivoli & XLV: Η SsangYong τώρα

Πολλές από τις τεχνολογίες ασφαλείας που παρουσιάζονται στο πρωτότυπο XAV-L δίνουν, ήδη, το «παρόν» και στα νέα SsangYong Tivoli και XLV, τα οποία εξοπλίζονται με συστήματα όπως το αυτόνομο φρενάρισμα, το σύστημα υποβοήθησης παραμονής στη λωρίδα, ή το σύστημα αναγνώρισης και προβολής στο ταμπλό των σημάτων οδικής κυκλοφορίας, γεγονός που τα καθιστά από τα πιο ασφαλή μοντέλα στις κατηγορίες τους.

Άλλωστε, τόσο το Tivoli όσο και το XLV, εξοπλίζονται με σύγχρονους, δυνατούς και οικονομικούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου 1,6 λίτρου, μέχρι 128 ίππους, που καταναλώνουν από 4,2 λτ./100 χλμ., συνδυάζονται  είτε με χειροκίνητο, είτε με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ κυκλοφορούν τόσο σε 2κίνητες, όσο και σε 4κίνητες εκδόσεις, με έξυπνο σύστημα τετρακίνησης που «κλειδώνει». Έτσι, τα Tivoli και XLV καλύπτουν πραγματικά όλες τις ανάγκες και απαιτήσεις, ειδικά από τη στιγμή που είναι διαθέσιμα και με σύστημα υγραεριοκίνησης (LPG) στις νέες εκδόσεις «ECO», αποτελώντας τα μοναδικά μοντέλα στις κατηγορίες τους με αυτό το πλεονέκτημα.

Νέο Rexton: Το πιο καθαρόαιμο SUV έρχεται

Όσο για τα μελλοντικά πλάνα της SsangYong, δεν εξαντλούνται στο πρωτότυπο XAV-L, καθώς στην διεθνή έκθεση αυτοκινήτων της Σεούλ θα παρουσιαστεί και το εμπνευσμένο από τον Παρθενώνα νέο Rexton. Αυτό θα αποτελέσει την κορωνίδα της κορεάτικης φίρμας , ως το αυθεντικότερο των μεγάλων SUV, με πλαίσιο τύπου σκάλας, βασισμένο σε πρωτόγνωρες τεχνολογίες κατασκευής, τετρακίνηση κατ’ επιλογή με σχέσεις υπο-πολλαπλασιασμού , αλλά και πληθώρα στοιχείων πολυτέλειας και ασφάλειας.

Βέβαια, οι μηχανικοί της SsangYong ασχολούνται εντατικά τόσο με την ηλεκτροκίνηση όσο και με την αυτόνομη οδήγηση, τεχνολογίες που θα εφαρμοστούν στο στρατηγικό τους πλάνο για ένα νέο μοντέλο κάθε χρόνο, ακόμα και πέραν του 2020.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured