Η FCΑ, η Fiat Chrysler Automobiles δηλαδή, παρουσίασε την πρότασή της για το Gran Turismo 6, το SRT Tomahawk, το οποίο είναι μονοθέσιο και διαθέσιμο σε τρεις διαφορετικές εκδοχές. Η S είναι η βασική, η GTS-R η αγωνιστική και η Χ η πειραματική.
Η τελευταία ζυγίζει μόλις 750 κιλά και κινείται από σύστημα πρόωσης, που αποτελείται από έναν V10 με 2.168 άλογα που κινεί τους πίσω τροχούς, την ίδια στιγμή που οι εμπρός κινούνται με πνευματικό σύστημα, που αποθηκεύει τον αέρα υπό πίεση που περισσεύει σε μεγάλες δεξαμενές. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται σε 2.590 άλογα.
Στο αντίποδα η βασική έκδοση S κινείται και πάλι από έναν V10 7.000 κυβικών με 792 άλογα, το πνευματικό σύστημα εδώ αποδίδει 215 άλογα και η συνδυαστική ισχύς είναι 1.005 ίπποι. Αντίστοιχα η αγωνιστική GTS-R, με τον ίδιο συνδυασμό κινητήρων, φτάνει τα 1.450 άλογα, που του επιτρέπουν να κινείται, virtual φυσικά με 480 χλμ./ ώρα. Η τελική της S είναι 400 χλμ./ ώρα, ενώ δεν τολμάμε καν να φανταστούμε αυτή της X.
Το αμάξωμα είναι φτιαγμένο από ανθρακονήματα, ενώ έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην αεροδυναμική με κινητά στοιχεία πάνω από τους τροχούς. Χαρακτηριστικό στοιχείο του SRT Tomahawk και οι 5 απολήξεις της εξάτμισης του V10.
Γιάννης Σκουφής