Η Skoda συμπληρώνει, όπως έχουμε γράψει και στο παρελθόν, τη γκάμα της Octavia με την έκδοση G-Tec, η οποία κινείται από το γνωστό τετρακύλινδρο TSI των 1.400 κυβικών και των 110 ίππων, που εκτός από αμόλυβδη έχει τη δυνατότητα να καταναλώνει και φυσικό αέριο.
Οι δεξαμενές φυσικού αερίου είναι τοποθετημένες σε ξεχωριστό πλαίσιο κάτω από το πορτμπαγκάζ και ουσιαστικά δεν επηρεάζουν την πρακτικότητα της Octavia, μιας και ο χώρος αποσκευών διαμορφώνεται στα 460 λίτρα για το σεντάν και στα 480 για το στέισον. Από κει και πέρα έχουν χωρητικότητα 15 κιλών υπό πίεση 200 bar κι έτσι από τη στιγμή που η μέση κατανάλωση είναι 3,5 κιλά τα 100 χιλιόμετρα η αυτονομία με αποκλειστική χρήση φυσικού αερίου φτάνει τα 410 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το κόστος μετακίνησης, με την τιμή του CNG να είναι 0,971 ευρώ το κιλό διαμορφώνεται μόλις στα 3,4 ευρώ για κάθε 100 χιλιόμετρα.
Μάλιστα από τη στιγμή που υπάρχει η δυνατότητα λειτουργίας και με αμόλυβδη η συνολική αυτονομία της Octavia G-TEC φτάνει τα 1.330 χιλιόμετρα. Όσο για τις επιδόσεις σημειώστε ένα 10,9 δεύτερα για το 0-100 και μια τελική της τάξης των 195 χλμ./ ώρα, ενώ οι πωλήσεις στη χώρα μας θα ξεκινήσουν από τα μέσα Νοεμβρίου.
Γιάννης Σκουφής