Σύνδεση

WRC

Ράλι Γερμανίας: Nικητής ο Tanak, κερδισμένος o Οgier! (Video)

Σε έναν ακόμα ιδιαίτερα ενδιαφέροντα αγώνα του πιο συναρπαστικού πρωταθλήματος των τελευταίων ετών, ο συμπαθέστατος Ott Tanak πέτυχε μία αρκετά πειστική νίκη (την δεύτερή του στο WRC) επιβεβαιώνοντας όσους τον θέλουν έναν πρωτοκλασάτο οδηγό με αρκετό μέλλον μπροστά του.

Οδηγώντας στρωτά και με αρκετή σιγουριά (μακριά από τον κακό εαυτό του και τα πολλά οδηγικά λάθη στην αρχή της καριέρας του), κατάφερε να κρατηθεί εμπρός από τον Andreas Mikkelsen αλλά και από τον ομόσταυλό του και τετράκις πρωταθλητή Sebastien Ogier.

O Μikkelsen από την άλλη ήταν η ευχάριστη έκπληξη του αγώνα, σώζωντας την παρτίδα και τα προσχήματα για την Citroen που είδε για άλλη μια φορά τον Meeke να εγκαταλείπει. Στην τρίτη θέση τερμάτισε το δεύτερο Fiesta WRC με τον Sebastien Ogier ο οποίος με το νου του στην βαθμολογία του πρωταθλήματος απέφυγε να πιέσει (ιδίως στις σημερινές ειδικές) μη ρισκάροντας κάποια έξοδο που θα του κόστιζε πολύ (και όχι μόνο σε βαθμούς).

Ο αγώνας εξελίχθηκε πολύ άσχημα για την Hyundai και κυρίως τον Neuville ο οποίος εγκατέλειψε από την πρώτη ημέρα, και παρά την προσπάθειά του να πάρει κάποιους βαθμούς στην Power Stage τελικά δεν τα κατάφερε, και βρίσκεται πλέον 17 βαθμούς πίσω από τον Ogier στο πρωτάθλημα. Με δεδομένο μάλιστα ότι απομένουν μόλις τρεις αγώνες, ο Γάλλος φαίνεται ότι θα έχει σοβαρό προβάδισμα στην υπόθεση “τίτλος” χωρίς πάντως να έχει να παρουσιάσει κάποια ιδιαίτερα αξιόλογη επίδοση σε όλη την διάρκεια της χρονιάς και εκμεταλλευόμενος κυρίως λάθη και εγκαταλείψεις άλλων.

Μία ακόμα ευχάριστη έκπληξη ήταν η επίδοση του Juho Hanninen που τερμάτισε με το Toyota Yaris στην τέταρτη θέση κερδίζοντας μάλιστα και ειδικές διαδρομές. Ενώ την πέμπτη και την έκτη θέση κατέλαβαν οι Breen και Εvans αντίστοιχα, με τον Βρετανό της M-Sport να μην αντέχει την πίεση στις τελευταίες ειδικές του αγώνα.

Επόμενος αγώνας μετά από ένα μεγάλο διάλειμμα είναι στην Ισπανία στις 5-8 Οκτωβρίου, με τον χρόνο αυτό να δίνει την δυνατότητα στις ομάδες να ανασυγκροτηθούν και να κάνουν τις απαραίτητες βελτιώσεις. Και σε κάποιους οδηγούς να βρουν τις δυνάμεις να επανακάμψουν σε ένα πρωτάθλημα που όπως φαίνεται παίζεται στις λεπτομέρειες και η ψυχολογία με την οποία κατεβαίνουν στο τερέν παίζει σημαντικό ρόλο.

Παναγιώτης Τριτάρης

Kατάταξη αγώνα

germania-1

Κατάταξη πρωταθλήματος

germania-2

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured