Σύνδεση

Volkswagen

ΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ ΣΠΟΡ ΜΟΝΤΕΛΑ;

Τα δύο αυτά εντυπωσιακά μοντέλα των φωτογραφιών μας ονομάζονται Puma GT (το πορτοκαλί) και Bianco S coupe (το άλλο) και είναι βραζιλιάνικης κατασκευής και προέλευσης, με το πρώτο να έχει παρουσιαστεί το 1966 και το δεύτερο στα μέσα της δεκαετίας του ’70. Πιο συγκεκριμένο το 1976, μιας περίοδο που η μεγάλη χώρα της Λατινικής Αμερικής είχε επιβάλλει πολύ μεγάλους δασμούς στα εισαγόμενα προϊόντα και ειδικά στα αυτοκίνητα, με αποτέλεσμα τα σπορ μοντέλα να ήταν πιο σπάνια και από τους πλήρως ατάλαντους στο ποδόσφαιρο.

PUMA-GT-ENGINE

Έτσι προέκυψαν διάφορα αυτοκίνητα, σαν και τα δύο της ιστορίας μας που είναι και τα πιο γνωστά, που διάθεταν εντυπωσιακή, πάντα με τα δεδομένα τόσο της εποχής όσο και της παραγωγής επιπέδου βιοτεχνίας και όχι βιομηχανίας, εμφάνιση. Το ωραίο είναι πώς κάτω από τα αμαξώματά τους κρύβονταν πλαίσια από φτηνά μοντέλα (στο Puma αρχικά από DKW) και κάτι παραπάνω από δοκιμασμένα μηχανικά μέρη, το οποία προέρχονταν από το Σκαραβαίο. Έτσι ο κινητήρας τόσο του Puma όσο και του Bianco ήταν ο επίπεδος αερόψυκτος τετρακύλινδρος των 1.600 κυβικών με τις αναιμικές επιδόσεις της VW, ο οποίος συνδυαζόταν με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 4 σχέσεων.

BIANCO-S-COUPE-2

Αυτό δεν εμπόδισε το Puma αφενός να πουληθεί συνολικά 22.000 φορές, να κατασκευάζεται μέχρι και τα μέσα των ‘90s και να θεωρείται σήμερα συλλεκτικό, ενώ για το πιο τολμηρό σχεδιαστικά Bianco δεν υπάρχουν ανάλογα στοιχεία. Το μόνο βέβαιο είναι πως στην (μικρή) περίοδο της εμπορικής του ακμής κατασκευάζονταν 20 το μήνα.

Γιάννης Σκουφής 

BIANCO-S-COUPE-1

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured