Σύνδεση

Porsche

PORSCHE NARDO

Δεν πρόκειται για κάποιο καινούργιο μοντέλο αλλά για τη γνωστή πίστα υψηλών ταχυτήτων στον ιταλικό Νότο, που πέρασε στην ιδιοκτησία της Porsche Engineering.

Το κυκλικό κομμάτι της πίστας έχεις μήκος 12,5 χιλιόμετρα και πλάτος 16 μέτρα, που αντιστοιχούν σε 4 λωρίδες. Όσο προχωρά κανείς προς το εξωτερικό της πίστας αυξάνεται η κλίση, με αποτέλεσμα για κάθε λωρίδα να υπάρχει μια «ουδέτερη ταχύτητα», με την οποία μπορείς να κινηθείς έχοντας το τιμόνι στην ευθεία. Για την εξωτερική λωρίδα του Nardo η ταχύτητα αυτή είναι τα 240 χλμ./ ώρα. Φυσικά μπορεί κανείς να κινηθεί και πολύ πιο γρήγορα –το ρεκόρ της πίστας το έχει το Koeniggsegg CCR με 387,87 χλμ./ ώρα– απλά θα πρέπει στην περίπτωση αυτή να στρίβει το τιμόνι.

Το Nardo το χρησιμοποιούν πρακτικά όλοι οι κατασκευαστές υπερ-αυτοκινήτων, και στα ιδιαίτερα γνωρίσματά του πέρα από ένα σιρκουί μήκους 6,2 χιλιομέτρων που υπάρχει στο εσωτερικό της κυκλικής διαδρομής είναι και οι καλές καιρικές συνθήκες που επικρατούν στην περιοχή και επιτρέπουν τη συνεχή χρήση του.

Το τελευταίο το τόνισαν άλλωστε και οι ιθύνοντες της Porsche, που θεωρούν τη συγκεκριμένη πίστα ιδανικό συμπλήρωμα στις εγκαταστάσεις του Weissach, κοντά στην έδρα της Porsche, το Zuffenhausen. H Porsche Engineering προσφέρει υπηρεσίες εξέλιξης στην αυτοκινητοβιομηχανία γενικά –κάποιοι θα θυμούνται π.χ. τους κινητήρες System Porsche του πρώτου Seat Ibiza– και όχι μόνο εδώ και 80 χρόνια

{gallery}photos/28/NEWS/PORSCHE-NARDO{/gallery}


Επόμενο:

CITROEN DS9

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured