Σύνδεση

Peugeot

PEUGEOT 207 1.4 16V

To ερώτημα είναι παλιό και φιλοσοφικό: παρουσιάστηκε το καινούργιο μοντέλο, αξίζει να πάρω τώρα το τρέχον; Πιο συγκεκριμένα: από τη στιγμή που το Peugeot 208 θα είναι διαθέσιμο σε λίγους μήνες, το 207 εξακολουθεί να είναι ελκυστικό;

Μια πρώτη προσέγγιση στο ερώτημα είναι το σε «λίγους μήνες». Αν χρειάζεστε αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας εδώ και τώρα σαφώς και πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψη σας το Peugeot 207, ένα από τα πιο διαχρονικά σχήματα της κλάσης των υπερ- μίνι.

Αν πάλι η ανάγκη δεν είναι άμεση, υπάρχουν αρκετά επιχειρήματα υπέρ του 207, παρόλο που είναι δεδομένο –από τις προδιαγραφές και μόνο που μπορείτε να διαβάσετε σε άλλο άρθρο του carzine.gr- πως το 208 θα είναι πιο σύγχρονο και απόλυτα εναρμονισμένο στα τελευταία δεδομένα. Όπως είναι εξίσου βέβαιο πως θα είναι και πιο ακριβό, ειδικά αν λάβει κανείς υπόψη τους τις προσφορές που ισχύουν για το 207, το οποίο μπορεί να μην ακολουθεί το downsizing που θα ισχύει για τους καινούργιους τρικύλινδρους του 208, αλλά τα καταφέρνει ιδιαίτερα καλά σε ότι αφορά την οικονομία καυσίμου αλλά και τις εκπομπές ρύπων.

Ο ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος των 1.400 κυβικών και των 95 ίππων με τις 16 βαλβίδες έχει φτάσει σε ένα υψηλό σημείο εξέλιξης και αριστοποίησης, κάτι που αποδεικνύεται και στο δρόμο. Παρόλο που συνδυάζεται με ένα πεντάρι κιβώτιο –ο επιλογέας του οποίου δεν έχει την καλύτερη δυνατή αίσθηση- αποδεικνύεται ελαστικός από χαμηλά, αρκετά ψυχωμένος στις μεσαίες στροφές και αποτελεσματικός στη διαχείριση της αμόλυβδης. Τόσο που τιμές γύρω στα 7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και μέσα στην πόλη δεν είναι ούτε έκπληξη ούτε δύσκολο να επιτευχθούν, ενώ σε υπερ- αστικές μετακινήσεις μπορούν να φλερτάρουν και με το 6,5.

Κατά τα άλλα το 207 έχει να επιδείξει μια ιδιαίτερα καλή δυναμική συμπεριφορά –το μόνο που πρέπει να συνηθίσει κανείς είναι οι σχετικά έντονες κλίσεις στις στροφές που όμως δεν έχουν περαιτέρω συνέπειες- ένα πολύ καλό επίπεδο άνεσης και γενικά ένα σύγχρονο οδηγικό προφίλ, προβλέψιμο και χωρίς εκπλήξεις για τον οδηγό.

Παράλληλα το υπερ- μίνι της Peugeot έχει ικανοποιητικούς χώρους για επιβάτες και αποσκευές (270 τα λίτρα του τελευταίου), εκμεταλλευόμενο τόσο το μεγάλο για την κατηγορία μήκος του (4 και κάτι μέτρα), όσο και το μεταξόνιο των 2,54 μέτρων. Εξίσου σημαντική παράμετρος είναι ότι ο εσωτερικός διάκοσμος δεν δείχνει σε καμία περίπτωση passé, ενώ είναι γεγονός ότι η ποιότητα κατασκευής του κυμαίνεται πλέον σε υψηλά επίπεδα.

Αν στα παραπάνω προσθέσετε το καλό επίπεδο εξοπλισμού, τις ενδιαφέρουσες τιμές –το 207 1.4 16V των 95 ίππων ξεκινά από τις 13.750 ευρώ (με απόσυρση, 14.710 χωρίς) στην έκδοση Active- καθώς και τις προσφορές της Lion Hellas (απόσυρση για όλους, δωρεάν τέλη κυκλοφορίας για το 2011 και το 2012, δωρεάν ασφάλιση για 12 μήνες, διάφορα προγράμματα χρηματοδότησης καθώς και 5 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης) τότε θα καταλήξετε εύκολα στο συμπέρασμα πως το 207 εξακολουθεί να είναι μια καλή πρόταση στην πιο δημοφιλή κατηγορίας της ελληνικής αγοράς, αυτής των σούπερ- μίνι.

Άλλωστε η έναρξη των πωλήσεων του καινούργιου και ιδιαίτερα φιλόδοξου 208 την ερχόμενη άνοιξη μπορεί να μη σημάνει το τέλος της εμπορικής πορείας του 207. Ειδικά από τη στιγμή που υπάρχει το ανόλογο προηγούμενο με το 206, πριν από μια περίπου 5ετία, όταν και παρουσιαζόταν επίσημα το 207.

PEUGEOT 207 1.4 16V (95 PS)

Διαστάσεις (ΜxΠxΥ):

4.045×1.720×1.470 χιλ.

Μεταξόνιο:

2.540 χιλ.

Πορτμπαγκάζ:

270 λίτρα

Βάρος:

1.245 κιλά

Κινητήρας:

1.397 κ.εκ., 4 κύλινδροι

Ισχύς:

95 PS/ 6.000 σ.α.λ.

Ροπή:

136 Nm/ 4.000 σ.α.λ.

0-100, Τελική:

12,1”, 185 χλμ./ ώρα

Κατανάλωση δοκιμής:

7,4 λίτρα/ 100 χλμ.

CO2:

139 γραμμάρια/ χλμ.

Τέλη:

153 €

Τιμή:

από 14.710  €

από 13.750 € με απόσυρση

φωτογραφίες: carzine.gr

{gallery}photos/26/test/PEUGEOT-207-1416V{/gallery}


Επόμενο:

CHEVROLET SPARK 1.0 LPG

Μη χάσεις:

NEO PEUGEOT 208

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota