Σύνδεση

Ferrari

ΚΑΚΑ ΜΑΝΤΑΤΑ: ΟΛΕΣ ΟΙ FERRARI ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΒΡΙΔΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΟ 2019

Τα νέα που ούτε στα χειρότερα όνειρά τους δεν περίμεναν να ακούσουν οι φανατικοί της Ferrari φαίνεται ότι επαληθεύονται. Η ώρα που ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα δώσει την θέση του στις μπαταρίες (έστω και σε υβριδική μορφή αρχικά) είναι πλέον πολύ κοντά, καθώς όπως ανακοίνωσε ο Sergio Marchionne στόχος της εταιρίας είναι από το 2019 όλα τα μοντέλα της να είναι υβριδικά.

Η… “Δευτέρα Παρουσία” για τους φανατικούς της εταιρίας θα έλθει με την νέα F12 Berlinetta, η οποία θα εφοδιάζεται με ένα υβριδικό σύστημα, και θα είναι η πρώτη mainstream Ferrari που θα μπει στη νέα εποχή (μετά την ειδικών προδιαγραφών και περιορισμένων αριθμών LaFerrari).

ferrari-3

Πάντως ο Marchionne και οι άνθρωποι της εταιρίας υποστηρίζουν ότι η ενσωμάτωση και μπαταριών μέσα σε μία Ferrari δεν είναι απαραίτητα κακό πράγμα για τους V8 και τους V12 της εταιρίας, καθώς θα λειτουργούν υποστηρικτικά σε αυτούς, με αποτέλεσμα να υπάρχουν περισσότερα περιθώρια εξέλιξης των κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Μάλιστα παρατηρούν ότι οι υβριδικές διατάξεις μάλλον θα βελτιώσουν τις επιδόσεις παρά το αντίθετο, καθώς οι κινητήρες της έχουν φθάσει σε ένα όριο εξέλιξης (με δεδομένους και τους περιορισμούς των ρύπων) και χρειάζονται άμεσα κάποια τέτοια “κόλπα” για να μπορέσουν να παραμείνουν ανταγωνιστικοί.

Όμως το μεγάλο “θέμα” με την Ferrari δεν είναι μόνο τα υβριδικά (ή και η υιοθέτηση του τούρμπο για να μην το ξεχνάμε), αλλά η απόφαση του Marchionne να οδηγήσει την εταιρία στο να σπάσει το φράγμα των 10.000 μονάδων ετησίως. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να πέσει και άλλο… “νερό στο κρασί” της ιστορικής μάρκας, με μοντέλα όπως η GTC4Lusso η οποία καλείται να είναι μία πιο πολυσυλλεκτική Ferrari με χώρους για τέσσερις, τετρακίνηση και έναν πιο soft χαρακτήρα για ένα πιο ευρύ κοινό.

ferrari-2

Το μόνο που μένει να δούμε είναι αυτό που όλοι απεύχονται: μία Ferrari SUV. Κάτι που ο Marchionne δηλώνει κατηγορηματικά ότι δεν υπάρχει στα πλάνα της εταιρίας. Όμως μετά από όλες αυτές τις κοσμογονικές αλλαγές που συντελούνται στο Μαρανέλο αυτό το διάστημα, κανείς δεν είναι σίγουρος τι μπορεί να περιμένει από μια εταιρία που λειτουργεί περισσότερο ως θρησκεία της αυτοκίνησης παρά σαν ένας δοκιμαστικός σωλήνας του σύγχρονου μάρκετινγκ όπως θέλουν να την μετατρέψουν.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured