Σύνδεση

Featured

NEO RENAULT MEGANE: Η ΑΝΑΜΟΝΗ ΑΞΙΖΕ

Η Renault, μετά από απουσία αρκετών μηνών, επιστρέφει και πάλι στη σημαντική και για την ελληνική αγορά μικρή- μεσαία κατηγορία, με την καινούργια γενιά του Megane, που φιλοδοξεί να συνεχίζει την πανευρωπαϊκή επιτυχία του προκατόχου του και όχι μόνο.

Και μπορεί ο ανταγωνισμός στη συγκεκριμένη κατηγορία να είναι ιδιαίτερα σκληρός όμως οι Γάλλοι έχουν κάνει για την περίσταση πολύ καλή δουλειά, παρουσιάζοντας ένα αυτοκίνητο που είναι σύγχρονο σε όλους τους τομείς και επιπλέον είναι άμεσα αναγνωρίσιμο.

Το νέο Megane λοιπόν είναι μοντέρνο και δυναμικό, υιοθετώντας την εμφατική μάσκα των τελευταίων μοντέλων της γαλλικής εταιρείας και έχοντας μεγαλύτερες διαστάσεις σε σχέση με την προηγούμενη γενιά -μήκος 4,359 μέτρα, αυξημένο κατά 64 χιλιοστά. Φυσικά δεν λείπουν ούτε τα ιδιαίτερα πλευρικά προστατευτικά που έχουν αναδειχθεί σε στοιχείο αναγνώρισης των Renault από την τελευταία γενιά του Clio και μετά. Στοιχείο ταυτότητας είναι και τα φώτα το βράδυ, τόσο τα εμπρός όσο και τα LED πίσω που καταλαμβάνουν ένα σεβαστό μέρος του πλάτους του αυτοκινήτου και για αυτό το λόγο ίσως είναι και ελαφρώς υπερβολικά.

RENAULT-MEGANE-2017 (13)

Ιδιαίτερα σύγχρονη είναι και η σχεδίαση του ποιοτικού εσωτερικού, με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων να είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις πλην της βασικής, ενώ στις πιο πλούσιες Dynamic και GT-Line την παράσταση κλέβει η μεγάλη, αλά tablet οθόνης αφής των 8,7 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό. Η οποία συνδυάζεται με το σύστημα infotainment και πλοήγησης R-Link 2, που εταξύ άλλων διαθέτει και όλες τις δυνατότητες διασύνδεσης smartphones. To R-Link 2 είναι διαθέσιμο και σε συνδυασμό με την οθόνη των 7 ιντσών της έκδοσης Expression, ενώ η βασική έκδοση Authentic έχει οθόνη 4,2 ιντσών. Ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού είναι διαθέσιμα και τα συστήματα υποβοήθησης που πλέον θεωρούνται δεδομένα ανεξαρτήτως κατηγορίας. Μεταξύ αυτών και σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης, ενώ η λίστα του επιπλέον εξοπλισμού περιλαμβάνει μέχρι και HUD.

Η άνεση των επιβατών εξασφαλίζεται, πέρα από τα αντίστοιχα στοιχεία εξολισμού με τον αυτόματο διζωνικό κλιματισμό π.χ. να μην είναι στάνταρ μόνο στη βασική έκδοση Authentic και από τους καλούς χώρους. Όσο για το πορτμπαγκάζ η ελάχιστη χωρητικότητα του είναι 434 λίτρα, τιμή που συγκαταλέγεται στις καλύτερες της μικρής- μεσαίας κατηγορίας.

RENAULT-MEGANE-2017 (18)

Ο οδηγός από την πλευρά του κάθεται καλά, έχει πολύ καλή ορατότητα, δεν αντιμετωπίζει κανένα απόλυτως θέμα με την εργονομία, ενώ αν ασχοληθεί με το κιβώτιο των 6 σχέσεων με τον πολύ καλό επιλογέα θα διαπιστώσει πως ο diesel των 1.500 κυβικών και των 110 ίππων που κινούσε το αυτοκίνητο που οδηγήσαμε, είναι τόσο ελαστικός από χαμηλά, όσο και δυνατός, ειδικά στη μεσαία περιοχή στροφών. Παράλληλα είναι πολιτισμένος (ακούγεται πολύ λίγο στο εσωτερικό) και οικονομικός, καθώς η επίσημη μέση κατανάλωσή του κυμαίνεται από 3,7 έως 3,9 λίτρα ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού, την ίδια στιγμή που οι αντίστοιχες εκπομπές CO2 είναι από 95 έως 100 γραμμάρια το χιλιόμετρο και οι επιδόσεις που εξασφαλίζει καλές για τον προσανατολισμό του μοντέλου (0-100 σε 11,3 δεύτερα, τελική 187).

Έτσι το Megane μπορεί να καλύψει γρήγορα και χωρίς πίεση πολλά χιλιόμετρα, καθώς εκτός από έναν κινητήρα που ταιριάζει απόλυτα στο χαρακτήρα του διαθέτει και μια ιδιαίτερα καλά ρυθμισμένη ανάρτηση, που εξασφαλίζει μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, πολύ καλό έλεγχο των κινήσεων του αμαξώματος και ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο άνεσης, με αποτέλεσμα οι επιβάτες να μην κουράζονται ακόμα και μετά από αρκετές ώρες. Παράλληλα σε δευτερεύοντες δρόμους με αλλεπάλληλες στροφές αποδεικνύεται άμεσο και ευχάριστο, ολοκληρώνοντας έτσι ένα πολύ ενδιαφέρον συνολικό προφίλ, που συνδυάζει τα οικογενειακά χαρακτηριστικά με τα πιο σπορτίφ.

RENAULT-MEGANE-2017 (12)

Το νέο Renault Megane ξεκινά από τις 17.150 ευρώ σε συνδυασμό με τον turbo κινητήρα βενζίνης των 1.200 κυβικών και των 100 ίππων και το βασικό επίπεδο εξοπλισμού Authentic. Με το ίδιο επίπεδο εξοπλισμού και τον turbo diesel 1.5 dCI στην εκδοχή του των 90 ίππων η τιμή του διαμορφώνεται στις 18.890 ευρώ, ενώ η έκδοση των 110 ίππων ξεκινά από τις 21.390 ευρώ με το επίπεδο εξοπλισμού Expression. Σε συνδυασμό με το Dynamic, όπως στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας, κοστίζει από 23.900 ευρώ.

Γιάννης Σκουφής

RENAULT MEGANE dCi 110
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.359×1.814×1.447 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.669 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 434 λίτρα
Βάρος: 1.205 κιλά
Κινητήρας: 1.461 κ.εκ., 4 κύλινδροι, turbo diesel
Ισχύς: 110 PS/ 4.000 σ.α.λ.
Ροπή: 260 Nm/ 1.750 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 11,3”, 187 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση: 3,7- 3,9 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2: 95- 100 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 86- 90 €
Τιμή: από 21.390 ευρώ

φωτογραφίες: Γιώργος Καραγεωργάκης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota