Σύνδεση

Featured

NEO PEUGEOT 308: ΚΑΙ 3ΚΥΛΙΝΔΡΟ 1.200 ΜΕ 130 ΑΛΟΓΑ

Η Peugeot δεν επαναπαύεται και μετά την διάκριση του καινούργιου 308 ως Αυτοκίνητο της Χρονιάς. Αντιθέτως συμπληρώνει τη γκάμα του και με μια, ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα έκδοσή του, την PureTech e-THP, με τον τρικύλινδρο turbo των 1.200 κυβικών, ο οποίος θα αποδίδει είτε 100 είτε 130 ίππους και θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Στα τεχνικά του χαρακτηριστικά περιλαμβάνονται σύστημα άμεσου ψεκασμού με πίεση λειτουργίας 200 bar και τουρμπίνα με ταχύτητα περιστροφής 240.000 σ.α.λ., ενώ η επίσημη μέση κατανάλωση είναι μόλις 3,8 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα και οι αντίστοιχες εκπομπές CO2 107 γραμμάρια.

Μάλιστα προκειμένου να πιστοποιήσει την οικονομία της νέας έκδοσης του 308 (φυσικά και για να εντυπωσιάσει) η Peugeot προχώρησε σε μία δοκιμή υπό την επίβλεψη του οργανισμού UTAC (Union Technique de L’Automobile, Motorcycle et Cycle) στην πίστα των Almeria στην Ισπανία. Η διάρκεια της δοκιμής, μιας και στόχος ήταν να αδειάσει το ρεζερβουάρ των 51,4 λίτρων, ήταν 32 ώρες, ενώ καλύφθηκαν 1.810 χιλιόμετρα –από τα παραπάνω μπορεί κανείς να συμπεράνει πως οι ρυθμοί της δοκιμής ήταν χαλαροί, με μέση ωριαία ταχύτητα γύρω στα 60 χλμ./ ώρα.

Ο πιο οικονομικός κινητήρας του καινούργιου Peugeot 308 παραμένει ο 4κύλινδρος diesel 1.6 BlueHDi με τους 120 ίππους, η επίσημη μέση κατανάλωση του οποίου είναι 3,1 λίτρα/ 100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 82 γραμμάρια.

Γιάννης Σκουφής 

Peugeot 308

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota